شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

بهترین متخصص قلب

 بهترین متخصص قلب

همانطور که می دانید ، بدیهی است که سلامت بدن انسان ها در گرو سلامت قلب او می باشد . بنابراین فعالیت درست قلب بسیار بسیار حائز اهمیت است . به همین خاطر بررسی مداوم فعالیت قلب و چکاب توسط بهترین متخصص قلب و پزشکان مجرب به منظور پیشگیری از ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی و اعمال درمان های مناسب توسط بهترین پزشک قلب الزامی است .

بهترین متخصص قلب

گاهی اوقات پیداکردن یک متخصص قلب خوب برای تضمین سلامت قلب انسان دشوار است . شاید این اولین باری باشد که در جستجوی بهترین پزشک قلب هستید.

اولا ممکن است شما به دلیل ابتلا به بیماری هایی نظیر فشارخون بالا ، سطح کلسترول بالا و یا سایر بیماری های قلبی عروقی بخواهید هر چه سریعتر تحت مراقبت و ویزیت یک پزشک قلب خوب قرار گیرید.

دوما ممکن است شما به محل جدیدی نقل مکان کرده اید و می خواهید سریعا روند درمان خود را ادامه دهید. در این شرایط شما احساس می کنید که سریعا لازم است تصمیم درستی گرفته و به بهترین متخصص قلب مراجعه کنید.

ولی توجه کنید هرچه در این کار حوصله به خرج دهید و تمام معیار های جستجو را به درستی انجام دهید ، برای شما بهتر بوده و با آرامش خاطر بیشتری به همان پزشک مراجعه می کنید .

کلینیک قلب دکتر ضربان سابقه چندین ساله در درمان و پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی ، دارد . کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر ضربان ، دارای پیشرفته ترین تجهیزات از قبیل آنژیوگرافی ، اکوکاردیوگرافی و … بوده و شامل آخرین تجهیزات درمانی می باشد .

بهترین متخصص قلب چه کسی است؟

بهترین متخصص قلب

متخصص قلب یک پزشک داخلی می باشد که در حوزه بیماری های قلب و عروق و درمان و تشخیص آن تخصص دارد. علاوه بر این بسیاری از افراد سالم نیز می توانند با مراجعه به بهترین متخصص قلب در مورد عوامل خطرساز در بیماری های قلبی و جلوگیری از این بیماری ها آموزش ببینند.

متخصصان قلب دارای یک تخصص فرعی در چندین حوزه  نیز هستند، همانند :

کاردیولوژی کودکان که تمرکز آن بر مشکلات قلبی کودکان است .

الکتروفیزیولوژی که تمرکز آن بر دستگاه هدایت الکتریکی قلب می باشد .

کاردیولوژی بالینی بزرگسالان ، که بر تشخیص ، مدیریت و جلوگیری از بیماری های قلبی تمرکز دارد .

تصویربرداری قلب و عروق که همان اکوکاردیوگرافی ، سی تی اسکن قلب و… است که از قلب به منظور تشخیص تصویربرداری می کند .

یافتن بهترین متخصص قلب

بهترین متخصص قلب

مراجعه به یک پزشک عمومی به طور مداوم برای بررسی وضعیت کلی سلامت بدن ، می تواند از این جهت مفید باشد که در صورت لزوم می توانند شخص را به بهترین متخصص قلب ارجاع دهند. پزشک عمومی شما از این نظر برای انجام اینکار مناسب است که این فرد کاملا با سابقه پزشکی و بیماری های ارثی شما آشنا بوده است . به همین دلیل لازم است تمامی اطلاعات بیمار را یک پزشک عمومی به بهترین متخصص قلب ارائه دهد.

علاوه بر این پزشک عمومی به شما در یافتن بهترین متخصص قلب کمک می کند .

راه دیگر برای شناخت یک متخصص قلب این است که بدانیم بهترین متخصص قلب با چه سازمان هایی ارتباط دارد و میزان فعالیت فرد چقدر است.

تمامی پزشکانی که بیماران بسیاری را ویزیت کرده اند و با سازمان های مشهور و خوش نام زیادی  در ارتباط هستند ، مورد تایید آن سازمان ها و بیماران قرار می گیرند .

همچنین در انتخاب جراح قلب ، تجربه بیشتر مساوی با مهارت بیشتر در این زمینه می باشد .

پزشکان کلینیک قلب دکتر ضربان ، با سازمان های مهم کشور در ارتباط بوده و تمامی آنان در بیمارستان های بزرگ در حال فعالیت هستند .

خدمات پزشکی ارائه شده توسط بهترین متخصص قلب

بهترین متخصص قلب

اگر در مورد نحوه برخورد و یا خدماتی که پزشک قلب ارائه می دهد ناراضی می باشید ، در انتخاب مرکز درمانی دیگر و انتخاب بهترین متخصص قلب مورد نظرتان وقت را تلف نکنید.

علاوه بر این ممکن است شما در مورد شیوه درمانی ارائه شده پزشک تردید داشته باشید . بنابراین لازم است به پزشک دیگری مراجعه کنید و با او نیز مشورت کنید تا به اطمینان خاطر برسید . دلایل مختلفی منجر به اتخاذ این تصمیم می شود . همانند :

متوجه نشدن منظور پزشک ، همخوانی نداشتن شیوه ارتباطی پزشک با شما ، بی حوصله بودن پزشک و عدم توجه به خواسته های شما ، گران یا خطرناک بودن شیوه درمانی پزشک

البته دقت کنید که بسیاری از پزشکان از روی کمبود وقت ، با عجله بیماران را ویزیت می کنند . ولی این عاملی است که برای بسیاری از بیماران مهم بوده و ممکن است از ادامه درمان با آن پزشک اجتناب کنند .

نکات برای یافتن بهترین متخصص قلب

1.تحقیق در مورد گواهی نامه بهترین متخصص قلب

دانشنامه تخصصی (بورد) یکی از مهم ترین معیار ها در یافتن بهترین متخصص قلب می باشد . این دانشنامه نشان  می دهد که پزشک آموزش دیده است و تمامی مهارت های لازم برای ارائه خدمات درمانی و تخصصی قلب را دارد.

شما می توانید دانشکده محل تحصیل ، گواهی نامه ها و تمامی موارد مورد نیازتان در مورد بهترین متخصص قلب را در اینترنت بیابید .

پزشکان کلینیک دکتر ضربان دارای بورد تخصصی هستند و تمامی آنها آموزش های لازم برای ارائه خدمات درمانی را گذرانده اند .

2.از تجارب دیگران استفاده کنید .

حتما در فامیل ، دوست و آشنا افرادی بوده اند که برای یک بار هم که شده به بهترین متخصص قلب مراجعه کنند .پس وقت را معطل نکنید و با آن ها تماس بگیرید و از تجارب آنها در مورد انتخاب بهترین متخصص قلب کمک بگیرید .

قطعا اگر اطرافیان شما یک بار به کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر ضربان مراجعه کنند ، این کلینیک را جزء برترین ها به شما  معرفی می کنند .

3.تجربه متخصص قلب را بررسی کنید .

وقتی پای سلامت قلب و بهترین متخصص قلب وسط می آید ، تجربه پزشک از اهمیت بسیاری برخوردار است . هرچه بهترین متخصص قلب در یک حوزه تجربه بیشتری داشته باشد ، احتمال رسیدن به نتیجه مطلوب با او بیشتر است . بررسی کنید که این پزشک تا بحال چند بیمار مشابه شرایط شما را درمان کرده است . علاوه بر این آموزش فلوشیپ در هر زیرشاخه اعتبار بسیار بسیار ارزشمندی می باشد .

اگر پزشک به شما درمانی را ارائه داد، از پزشک موردنظر بپرسید تا بحال چند بار این درمان را انجام داده است ، عوارض جانبی این درمان به چه صورت بوده ، چه مدتی طول می کشد و بپرسید آیا این عوارض در هر شخص با شخص دیگر متفاوت است یا خیر.

4.جنسیت پزشک را در نظر بگیرید.

خیلی از افراد هستند که جنسیت بهترین متخصص قلب برای آنها مهم است چرا که ممکن است بخواهند یک سری اطلاعات را بی پرده در اختیار شخص قرار دهند. حتما از پزشک در مورد تجارب اخیرش در درمان یک سری بیماری ها در خصوص جنسیتتان سوال کنید . چرا که در بسیاری از بیمارستان ها مراکزی مربوط به مشکلات قلبی زنان ایجاد شده است .

 کلینیک قلب دکتر ضربان ، از متخصصان قلب خانم و آقا تشکیل شده است که دست شما را در انتخاب پزشک مطابق با جنسیتتان باز می گذارد .

5. شیوه ارتباطی با پزشک قلب را بررسی کنید .

متخصص قلبی را برگزینید که بتوانید به راحتی با او صحبت کنید و مشکلاتتان را با او در میان بگذارید . شخصی را انتخاب کنید که به سوالات شما با حوصله گوش دهد و به خوبی آن ها را پاسخ دهد و شما را از گنگ شدن برهاند و به تصمیم گیری شما احترام بگذارد .

پزشکان کلینیک قلب دکتر ضربان دوره های روانشناسی افراد و ارتباط با بیمار را گذرانده اند و آماده ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند .

6. پرسشنامه های پر شده توسط بیماران را مطالعه کنید .

نظرات بیماران مختلف در مورد بهترین متخصص قلب را مطالعه کنید . با این کار می توانید در مورد شیوه درمانی پزشک ، سیستم نوبت دهی ، خلق و خوی پرسنل ، مدت زمان انتظار و محیط مطب اطلاعات سودمندی به دست آورید. با مطالعه این پرسشنامه ها می توانید تجارب افراد را از انتخاب این پزشک مشاهده کنید و با اطمینان خاطر به روند درمان ادامه دهید.

7.کیفت بیمارستان محل خدمت پزشک را بررسی کنید .

کیفیت بیمارستان ، کیفیت بهترین متخصص قلب انتخابی شما است . کیفیت بیمارستان بسیار مهم است ، چرا که درصد بهبودی بیمارانی که در بیمارستان های با کیفیت درمان می شوند بیشتر است .

8.بیمه مورد قبول پزشک

برای استفاده از مزایای بیمه و پرداخت کمترین هزینه ، پزشکی را بیابید که بیمه شما را قبول کند . کلینیک قلب دکتر ضربان ، در اسرع وقت مدارک لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا به بیمه مراجعه کنید و هزینه ها را دریافت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس