شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

بهترین متخصص قلب شمال تهران

شش نکته برای پیدا کردن بهترین متخصص قلب شمال تهران

ممکن است وقتی نیاز به یک متخصص قلب دارید، با تنوع و تعداد زیادی که وجود دارد، انتخاب برایتان مشکل باشد. در این مقاله قصد داریم تا با ارائه نکاتی به شما کمک کنیم تا راحت تر بتوانید بهترین متخصص قلب شمال تهران را بیابید.

بهترین متخصص قلب شمال تهران

چرا باید بهترین متخصص قلب و عروق را انتخاب کنیم؟

قلب ما یکی از اعضای مهم بدن ماست. برای اینکه سالم زندگی کنیم باید قلب سالمی داشته باشیم. حال سوال این است که چگونه قلب خود را سالم نگه داریم؟

مطمئن ترین راه برای مراقبت از قلب، مشاوره با یک دکتر قلب خوب است تا به ما کمک کند از بیماریهای قلبی به دور بمانیم. بنابراین همه ما به خصوص در سنین بالا، نیاز داریم یک دکتر قلب خوب در کنار خودمان داشته باشیم.  

در این مقاله معیارهای لازم برای پیدا کردن بهترین متخصص قلب و عروق را بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

چگونه بهترین دکتر قلب تهران را بیابیم؟

برای یک انتخاب درست معیارهایی وجود دارد که توجه به این نکات ما را در انتخاب بهتربن متخصص قلب و عروق کمک می کند. در ادامه به این نکات اشاره می کنیم.

1- داشتن تجربه کافی: وقتی شما به دنبال یک دکتر قلب خوب هستید، قبل از هر چیزی لازم است پزشکی را پیدا کنید که تجربه کافی درباره شرایط شما را داشته باشد. بنابراین انتخاب متخصصی که تجربه بالایی دارد گزینه مناسبتری است.

وقتی شما به دنبال یک دکتر قلب خوب هستید، قبل از هر چیزی لازم است پزشکی را پیدا کنید که تجربه کافی درباره شرایط شما را داشته باشد. بنابراین انتخاب متخصصی که تجربه بالایی دارد گزینه مناسبتری است.

بهترین متخصص قلب شمال تهران

2- مدرک معتبر و علم بروز: به دنبال پزشک متخصصی باشید که از نظر علمی برتر و به روز باشد. یکی از راههای تشخیص بهترین متخصص قلب و عروق تهران و به طور کلی دنیا، دارا بودن مدرک معتبر برای آنهاست.

برای دسترسی به میزان اعتبار مدارک یک دکتر قلب خوب می توانید مدارک آنها را از سایت بیمارستانها و کلینیکهای محل کار آنها و یا از طریق جستجو در اینترنت بیابید.

کلینیک قلب دکتر ضربان بهترین متخصص قلب شمال تهران با مدارک معتبر از برترین دانشگاههای دنیا را در اختیار دارد.

بهترین متخصص قلب شمال تهران

3- توانایی ایجاد و برقراری یک رابطه خوب با مریض: یک نکته برای انتخاب صحیح بهترین دکتر قلب ، توجه به ایجاد یک ارتباط خوب بین شما و پزشکتان است. شما باید پزشکی را انتخاب کنید که توانایی برقراری ارتباط صحیح با شما را داشته باشد و بتوانید نیازها و نگرانیهایتان را به راحتی با متخصص قلب خود در میان بگذارید.

بهترین متخصص قلب شمال تهران

در اولین مراجعه با متخصص قلب خود، درباره تمام آنچه ممکن است شما را نگران کند صحبت کنید. به عنوان مثال از وی بپرسید زمانیکه به هر دلیلی پزشک در دسترس نباشد چه کسی مسئولیت ویزیت و یا رفع مشکلات اورژانسی شما را به عهده خواهد داشت.

ممکن است شما برای همیشه به مراقبتهای پزشکی قلب نیاز داشته باشید بنابراین یک رابطه خوب بین بیمار و متخصص قلب از نکات اساسی انتخاب بهترین دکتر قلب است و شما باید بتوانید به راحتی در مورد مشکلاتتان صحبت کنید. گاهی اوقات بیمار مشکلات واقعی را در اتاق پزشک بیان نمی کند و این وظیفه پزشک متخصص قلب است که سوالهایی را که لازم است از بیمار بپرسد. بنابراین توانایی برقراری صحیح با بیمار از ویژگیهای شناخت بهترین متخصص قلب و عروق است.

یک دکتر قلب خوب برای بیمارش وقت صرف می کند تا به تمام سوالات و دغدغه هایش پاسخ دهد.

 متخصصان ما در کلینیک دکتر ضربان با علم به این مطلب، در نهایت حوصله و دقت با بیماران خود برخورد کرده و زمان مناسبی برای معاینات لازم و شنیدن مشکلات آنها صرف می کنند.

برخورد مناسب با بیمار

چگونه با متخصص قلب خود رابطه خوبی برقرار کنیم؟

کسانی که تجربه بیماری قلبی دارند اهمیت ایجاد یک رابطه مثبت با پزشک را به خوبی می دانند. همیشه نگرانی در مورد تشخیص درست وجود دارد. اما وقتی با پزشک خود ارتباط مثبت و قابل اعتمادی داریم از این استرس و نگرانیها کاسته می شود.

صداقت رمز برقراری یک رابطه مثبت است. ممکن است در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی از جمله عادتهای غلط برایتان دشوار باشد. اما آنها می توانند کلید حل مشکل شما باشند. سعی کنید تمام نکات و علائمی را که لازم است به پزشک خود بگویید، یادداشت کنید.

برخورد مناسب با بیمار

4- دسترسی آسان به پزشک: یکی از مواردی که ممکن است در انتخاب شما برای بهترین متخصص قلب و عروق تاثیرگذار باشد، دسترسی آسان به پزشکتان است. البته این ویژگی یکی از نکات اصلی برای انتخاب صحیح است. به ویژه برای افرادی که مشکل جدی قلبی دارند فاصله زیاد از محل کار پزشکشان می تواند مشکل ساز باشد.

خوشبختانه کلینیک قلب دکتر ضربان ضمن اینکه بهترین متخصص قلب شمال تهران را در اختیار دارد، دسترسی به محل آن بسیار ساده است. علاوه بر این، در صورت نیاز، بیماران می توانند به صورت غیر حضوری نیز با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشند و مشاوره رایگان بخواهند.

5- جنسیت: به عنوان نکته ای دیگر، جنسیت نباید شما را در تصمیمتان برای انتخاب بهترین متخصص قلب شمال تهران به اشتباه بندازد. گاهی زنان اصرار دارند که پزشکشان باید زن باشد و یا برعکس ممکن است این مسئله در مورد آقایان اتفاق بیفتد. یکی از متخصصان برتر قلب معتقد است که اگر بیماران زن که مشکلات قلبی عروقی دارند فقط به متخصص قلب زن مراجعه می کردند، نیمی از بیماران درمان نمی شدند. بنابراین به دور از تعصبات و یا اعتقادات منسوخ دنبال بهترین متخصص قلب شمال تهران برای خود باشید.

جنسیت و انتخاب بهترین متخصص قلب

6- نظر بیماران پزشک: جستجوی آنلاین و بررسی نظر بیماران دیگر برای انتخاب بهترین متخصص قلب و عروق اگرچه شیوه نادرستی نیست، اما انتخاب خود را  صرفاً بر اساس آن انجام ندهید. زیرا در بخش نظرات تنها به نحوه معالجه و تبحر متخصص قلب پرداخته می شود و به مشکلات دیگر پرداخته نمی شود. مشکلاتی نظیر نظم در کار کلینیک یا مطب، مدت زمانی که باید برای انتظار نوبت و یا حتی پیدا کردن جای پارک برای ماشینتان صرف کنید. 

کادر با درایت کلینیک قلب دکتر ضربان نه تنها به جرأت بهترین متخصص قلب شمال تهران به حساب می آیند، بلکه به تمام دغدغه های پزشکی و غیر پزشکی شما اهمیت می دهند.

 

کلینیک قلب ضربان و بهترین متخصص قلب شمال تهران

 

با توجه به آنچه تا اینجا گفتیم انتخاب بهترین متخصص قلب و عروق برای افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد. درست نیست که تصور کنیم پزشکی که دوست شما به عنوان بهترین متخصص قلب شمال تهران می شناسد، لزوماً بهترین دکتر قلب برای شما هم باشد. چرا که ممکن است مشکل شما و دوست شما یکسان نباشد و پزشک دیگری گزینه مناسبتری برای شما باشد.

بهترین متخصص قلب شمال تهران چه نوع خدماتی ارائه می دهد؟

بیماری های قلبی عروقی به طور مستقیم بر قلب و عروق خونی تأثیر می گذارند. با توجه به مشکلات و ناراحتی هایی که ایجاد می
کند به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. بهترین متخصص قلب تهران با تجربه و دانش کافی به درمان بیماری های قلبی
می پردازد. این بیماری ها عبارتند از:


گرفتگی عروق کرونر
نارسایی قلبی
فشار خون
بیماری های مادرزادی قلبی
آریتمی قلب
حمله یا سکته قلبی

روش های تشخیص و درمان بیماری های قلبی توسط بهترین متخصص قلب شمال تهران

بهترین متخصصان قلب در شمال تهران با به کار گیری روش های پیشرفته بیماری های قلبی را تشخیص داده و درمان میکنند . این
روش ها عبارت اند از :

آنژیوگرافی قلب : آنژیوگرافی قلب روشی برای بررسی و درمان عروق کرونری مسدود شده می باشد. پزشک به وسیله ی اشعه
ایکس می تواند عروق مسدود شده را شناسایی کرده و برای باز کردن آنها اقدام کند.
اکوکاردیوگرافی قلب : این روش غیر تهاجمی بوده که با کمک امواج صوتی، می توان ساختار و عملکرد قلب را بررسی کرد.
هولتر مانیتورینگ الکتروکاردیوگرافی قلب : این روش برای تشخیص آریتمی یا همان بی نظمی تپش استفاده می شود و غیر تهاجمی
است.

ما در کلینیک قلب دکتر ضربان با در اختیار داشتن بهترین متخصص قلب شمال تهران، آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستیم. 

به عنوان نکته آخر و البته با اهمیت بسیار، متخصصان کلینیک ما از با اخلاق ترین و بهترین دکتر قلب در شمال تهران هستند. بنابراین برای اطمینان از آنچه گفته شد و برای یافتن بهترین متخصص قلب شمال تهران همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس