شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

بهترین پزشک قلب

اگر به دنبال بهترین پزشک قلب هستید ، لازم است یک سری از معیار ها را رعایت کنید تا بتوانید به پزشک قلب دست پیدا کنید. بنابراین با کلینیک دکتر ضربان همراه باشید تا معیارهای یافتن بهترین پزشک قلب را باهم بررسی کنیم.

کلینیک قلب دکتر ضربان فرم نظر سنجی فراهم کرد تا افراد بتوانند در آن نظرات خود را راجع به یافتن بهترین پزشک قلب ذکر کنند. در این بین یکی از سوالات مطرح شده این بود که شما برای یافتن مهم ترین معیارهای یافتن بهترین پزشک قلب ، چه می کنید.

حال در ادامه با ما همراه باشید تا معیار های یافتن پزشک قلب را از زبان افرادی بشنویم که یک زمانی مشابه شما به دنبال بهترین متخصص قلب بوده اند و اکنون این فرد را یافته اند.

معیار های یافتن بهترین پزشک قلب در نتیجه گیری از فرم پر شده توسط بیماران به شرح زیر می باشد :

The-best-cardiologist

یافتن بهترین پزشک قلب : پرسش از پزشک عمومی

The-best-cardiologist

شاید همه ی شما زمانی که احساس تپش قلب بهتان دست می دهد و یا وقتی که احساس درد در قفسه سینه دارید ، اولین قدم به پزشک عمومی مراجعه می کنید. چرا که ممکن است فکر کنید معده درد شما باعث درد قلب شده است. بنابراین پزشک عمومی مناسب هم از مهم ترین مواردی است که باید به آن اهمیت داده شد .

پس بهتر است در این شرایط به پزشکی مراجعه کنید که تا جایی که ممکن است با شرایط روحی شما آشنا بوده و از سابقه پزشکی شما باخبر باشد. قطعا این فرد شما را از همه بهتر می شناسد و می تواند بهترین پزشک قلب متناسب با شرایط اخلاقی شما را معرفی کند.

یافتن بهترین پزشک قلب : پرسش از اقوام و نزدیکان

همه ما در جمع های خانوادگی ، از مشکلات و درد های خود هم صحبت می کنیم . حتما شنیده اید که مادربزرگ شما بگوید : این قلب درد دیگر امان من رو بریده ! خوب قطعا وقتی مادربزرگ شما به پزشکی مراجعه کند و آن شخص از نظر او خوب باشد ، در صورت بروز مشکل قلبی برای هر شخص دیگر نیز به شما پزشک خودش را معرفی میکند .

اما دقت کنید که نباید در انتخاب پزشک مناسب ، به اقوام اعتماد کنید. ممکن است پزشکی که او به شما معرفی می کند از هر نظر با شرایط شما منطبق نباشد. به عنوان مثال اخلاق او با شما جور نباشد یا اصلا خدماتی که ارائه می دهد از نظر شما بهترین نباشد و بخواهید شرایط قلبی شما با دستگاه های به روز تری مورد بررسی قرار گیرد. به همین خاطر در این مواقع گوش خود را بگیرید و به هر پزشکی که اقوام به شما معرفی میکنند اعتماد نکنید.

یافتن بهترین پزشک قلب : اینترنت

یکی از معیار هایی که همیشه می تواند به شما کمک کند، شبکه جهانی اینترنت است. همینطور که روی صندلی نشسته اید و یا در حال انجام کار های روزمره خود هستید ، تلفن همراه خود را برداشته و عبارت بهترین کلینیک قلب و یا بهترین متخصص قلب و عروق را سرچ کنید.

میبینید که لیست بلندبالایی با جستجوی این عبارت پیش روی شما باز می شود. اما یافتن بهترین از بین این لیست کار خیلی آسانی نیست. اما یک موضوع مهم این است که ، پزشک یا کلینیکی که در صدر این لیست قرار دارد ، قطعا مراجعین بیشتری داشته و میزان مراجعه به سایت او به واسطه اعتبار او بیشتر است . بنابراین اولی ها همیشه مورد اعتماد تر هستند.

همانند کلینیک دکتر ضربان که با یک جستجوی ساده ، می توانید متوجه شوید که نتیجه سال ها زحمت و جلب اعتماد بیماران ، برخورداری از رتبه اول در نتایج جستجوی سایت ها می باشد. 

یافتن بهترین پزشک قلب : سایت های نظرسنجی بیماران

The-best-cardiologist

یکی از دیگر روش ها برای یافتن بهترین متخصص قلب و عروق ، مطالعه نظر بیماران در سایت های نظرسنجی و یا سایت رسمی خود پزشک می باشد. این نظرات تاثیر مستقیم بر نظر افراد در یافتن بهترین پزشک قلب دارد. چرا که افراد تمامی تجارب خود از برخورد پرسنل و پزشک گرفته تا جای پارک اطراف کلینیک را مورد بررسی قرار می دهند و به راحتی به شما در یافتن بهترین متخصص قلب کمک می کنند.

اما لازم است یک نکته را بررسی کنیم. این که آیا این نظرات همه حقیقت بوده و افراد با صداقت این موارد را ذکر کرده اند؟ پاسخ خیر است ! چرا که هیچ پزشک برتری از شر افراد سودجو و منفعت طلب به دور نیست و ممکن است افراد به دروغ سعی در خراب کردن پزشک داشته باشند.

کلینیک قلب و عروق دکتر ضربان در تمامی سایت های نظرسنجی ، جزء برترین کلینیک ها از لحاظ رضایت بیمار و ارائه خدمات برتر می باشد.علاوه بر این دسترسی آسان به کلینیک دکتر ضربان و نزدیکی این کلینیک به مترو شریعتی شمال تهران ، یکی دیگر از موارد برتری کلینیک نسبت به باقی کلنیک ها می باشد.

یافتن بهترین پزشک قلب : بیمارستان های معتبر

The-best-cardiologist

همیشه برترین ها در بهترین بیمارستان ها حضور دارند. اعتبار یک پزشک قلب ، به تعداد بیماران و تعداد جراحی  هایی است که از زیر دست این پزشک به موفقیت رسیده اند. قطعا وقتی یک پزشک داخل بیمارستان عمل های موفقیت آمیزی داشته و بیمارستان معتبری فعالیت می کند، می توان او رابه عنوان پزشک قلب معرفی کرد.

پزشکان حاضر در کلینیک قلب و عروق دکتر ضربان ، جزء بهترین ها هستند و همه در بیمارستان های برتر در حال فعالیت می باشند.

یافتن بهترین پزشک قلب : مدرک پزشک و بورد تخصصی

مدرک یک پزشک ، اولین چیزی است که باید درمورد شخصی که انتخاب کرده اید بررسی کنید. چرا که ممکن است پزشکی که انتخاب کرده اید تنها لقب پزشک داشته باشد و با پارتی و پول مدرک جعلی گرفته باشد و با جان انسان ها بازی کند. همچنین بهتر است متخصصین قلب دارای بورد تخصصی باشند. شما می توانید مدرک پزشک و دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اند را در سایت های مختلف مشاهده کنید و یا می توانید از بیمارستان محل فعالیت او بپرسید.

یافتن بهترین پزشک قلب : خدمات کلینیک محل فعالیت پزشک

خدمات قابل ارائه توسط کلینیک محل فعالیت پزشک نیز مهم است. وقتی شما وارد محیطی شوید که تمام تجهیزات به روز هستند و محیطی آرامش بخش در انتظار شماست ، قطعا احساس بهتری به شما دست می دهد، چرا که می دانید اگر دچار مشکلی شده باشید، با جدیدترین دستگاه ها قابل تشخیص می باشد و دستگاه در حین کار دچار مشکل نمی شود.

کلینیک قلب دکتر ضربان با بهره مندی از پیشرفته ترین خدمات و محیطی آرامش بخش با داشتن کادر درمانی حاذق ، خیال شما را از بابت تشخیص و درمان بیماری های قلبی راحت می کند.

یافتن بهترین پزشک قلب : بیمه

همیشه جایی که بیمه شما را تحت پوشش قرار دهد مناسب نیست. به این دلیل که سطح خدمات در این کلینیک ها پایین می آید و این کلینیک ها شلوغ بوده و برای حال بیماران قلبی مناسب نیست. بنابراین شما میتوانید به کلینیک هایی مراجعه کنید که مدارک بیمه را در اختیار شما قرار دهند تا در اولین فرصت هزینه را مستقیما از بیمه دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس