شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

دکتر واریس پا

اگر در حال خواندن این مطلب هستید ، با مشکل واریس کاملا آشنا هستید. ممکن است با نگاه به رگ های واریسی به این فکر کنید که ظاهر شما را نازیبا کرده است و باید برای بهبود این ظاهر برای درمان آن اقدام کنید. اما اگر بدانید که واریس چه خطراتی می تواند برای سلامتی شما ایجاد کند، مراجعه به دکتر واریس پا را نه برای ظاهر بلکه برای درمان و جلوگیری از خطرات سلامتی جدی میگیرید.

پزشکان متعددی در درمان واریس پا نقش دارند و بسته به اینکه وضعیت واریس شما چگونه است و همراه با مشکلات عروق سرخرگی هم هست یا خیر، متخصصین مختلفی می توانند در درمان شما نقش داشته باشند. مجموعه ما با حضور کلیه متخصصان دخیل در درمان بهینه واریس و با داشتن کلیه دستگاه های درمان واریس و لیزر واریس، به شما در درمان سریع و قطعی واریس کمک می کند. بنابراین در ادامه برای اطلاعات بیشتر درمورد دکتر واریس پا با کلینیک تخصصی فوق تخصصی دکتر ضربان همراه باشید.

 دکتر واریس پا

 

 

مرکز قلب دکتر ضربان با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد.

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

دکتر واریس پا

واریس ها رگهای مریضی هستند که بزرگ و پیچ خورده اند. این رگ ها ممکن است هیچ علائمی نداشته باشد و بعد ها شما را با خطرات و عوارض واریس پا مثل DVT (ترومبوز ورید عمقی) ، خونریزی و عفونت روبرو کنند. جلوگیری از عوارض طولانی مدت بستگی به تشخیص زودهنگام و اقدامات درمانی دارد. این تشخیص و درمان موثر تنها به کمک دکتر واریس پا امکان پذیر است.

این مشکل اغلب با DNA فرد در ارتباط است و اعضای خانواده را با نسبت زیادی تحت تأثیر قرار می دهد. اگر یکی از والدین به بیماری وریدی واریس مبتلا باشد ، تقریباً 50٪ احتمال دارد که فرزندان نیز تحت تأثیر قرار بگیرند. این شرایط ناشی از فشار زیاد از داخل رگها به دلیل فعالیتهای طبیعی مانند ایستادن یا نشستن است. برخلاف رگهای عمیق که توسط عضلات داخل پاهای ما محافظت می شوند ، رگهای سطحی که باعث ایجاد رگ های واریسی می شوند با این فشار کشیده می شوند. با گذشت زمان ، این دیواره های وریدی می توانند ضعیف شده و شروع به ایجاد ریفلاکس یا نارسایی وریدی کنند.

نارسایی وریدی بیشتر در افرادی که به مدت طولانی نشستن یا ایستادن ، افزایش سن ، زنان ، چاقی و مهمتر از همه بیمارانی که سابقه خانوادگی دارند ، دیده می شود.

اگر علائمی مانند درد پا ، تورم پا و تغییر رنگ پوست  را تجربه می کنید ، درمان این مشکل بسیار ضروری است. درمان می تواند به سادگی تغییر مناسب سبک زندگی و استفاده از جوراب های واریس باشد. در برخی موارد ، درمان های اضافی ممکن است تضمین شده باشد و فقط باید توسط یک متخصص قلب و عروق قابل اعتماد و با تجربه در بیماری ورید انجام شود.

نکات در انتخاب دکتر واریس پا

برای یافتن دکتر واریس پا برای درمان موثر و استفاده از درمان های پیشرفته لازم است به نکات خاصی دقت کنید:

مهمترین نکته داشتن بورد تخصصی متخصص قلب و عروق می باشد. به هر حال ، این بدان معنا نیست که هر متخصص قلب و عروق در درمان بیماری واریس بهترین است. در حقیقت ، تعداد زیادی از پزشکان متخصص واریس آموزش دیده با گواهی نامه وجود دارند که سال ها با کسب اعتماد مردم توانسته اند به بهترین دکتر واریس پا تبدیل شوند.

دکتر واریس پا لازم است برنامه های آموزشی خاص برای درمان انواع واریس را پشت سر گذاشته باشد. صدور گواهینامه  در این زمینه نشان دهنده اتمام سالها آموزش گسترده و تخصص کافی در بیماری های عروقی می باشد.

مشاوره با دکتر واریس پا

متخصصین واریس پا در کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر ضربان، با حوصله و دقت به گفته ی بیماران گوش می دهند و آنان را راهنمایی می کنند. همچنین پزشکان در این جلسات در مورد سابقه ی پزشکی بیمار و سابقه خانوادگی او در بوجود آمدن رگ های واریسی می پردازند.

آنها همچنین در مورد علائم و اهداف شما برای درمان اطلاعات کسب خواهند کرد. از همه مهمتر ، آنها یک معاینه فیزیکی کامل را برای تعیین میزان بیماری ورید و برنامه ریزی درمان های مناسب انجام می دهند. یک دکتر واریس پا ابزارهای مختلفی برای درمان بیماری واریس دارد و مطمئن خواهد شد که درمان شما متناسب با شرایط شما است. برای انجام این کار ، پزشک واریس سونوگرافی ورید را برای بررسی هرگونه نارسایی زمینه ای وریدی در نظر می گیرد.

درمان واریس توسط دکتر واریس پا

 

 دکتر واریس پا

 

تعجب آورترین واقعیت برای بسیاری از بیمارانی که به دنبال از بین بردن واریس هستند این است که علم به قدری پیشرفت کرده که برای از بین بردن واریس نیازی به جراحی نیست. بسیاری از بیماران داستان هایی را در مورد والدین خود که تحت مراحل گسترده از بین بردن رگ با دوره های بهبودی دردناک و طولانی مدت بوده اند، برای دکتر واریس پا در کلینیک ضربان تعریف میکنند. در عوض ، روشهای امروزی حداقل تهاجمی هستند و برای انواع بیماریهای وریدی مناسب هستند.

این روش های درمانی کم تهاجمی برای رگ های واریسی عبارتند از:

  • VenaSeal:

مانند بسیاری دیگر از درمان های وریدی امروزه ، VenaSeal نیز یک فناوری مبتنی بر کاتتر است. اما  از کاتتر برای تزریق چسب پزشکی استفاده می شود که رگ بیمار را می بندد و با گذشت زمان ، رگ توسط بدن جذب می شود.

از بین بردن واریس با فرکانس رادیویی: این فناوری مبتنی بر فرکانس رادیویی است که گرما را به دیواره رگهای خونی منتقل می کند. این روش فقط با مقادیر کمی بی حسی موضعی انجام می شود و در کمتر از 30 دقیقه قابل انجام است.

  • اسکلروتراپی:

یک محلول دارویی به صورت مایع  تزریق می شود (اسکلروتراپی کف). این دارو به عنوان ماده اسکلروسانتیس عمل کرده و دیواره رگهای مخرب بیمار را از بین می برد و باعث از بین رفتن و در نهایت جذب آن می شود.

  • فلبکتومی حرکتی:

این کار به بیشترین مهارت و حوصله نیاز دارد ، اما با این وجود حداقل تهاجمی است. برشهای ریزی روی رگهای بزرگ ایجاد می شود تا بتوان مستقیماً آنها را برداشت. برخلاف استریپینگ ، این روش ها در مطب انجام می شود .

سخن پایانی

همانطور که می دانید، خطرات واریس پا می تواند عامل تهدید گننده برای زندگی شما باشد. بنابراین در صورت بروز این عارضه در همان ابتدای وقوع به متخصص واریس مراجعه کنید. کلینیک تخصصی فوق تخصصی قلب و عروق دکتر ضربان، با داشتن بهترین دکتر واریس پا و با داشتن سال ها تجربه در زمینه درمان واریس،می تواند به شما در درمان این مشکل با انواع روش های کم تهاجم کمک کند.

کلینیک قلب دکتر ضربان با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد. شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس