شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

متخصص واریس

متخصص واریس

رگهای واریسی سیاهرگهای پر پیچ و خمی هستند که می توانند همه جای بدن ما و به میزان شایعتر در پاها و ساق دیده بشوند .شاید واریس ظاهر پاهای شما  را نازیبا کرده است   و شاید هم از درد و سنگینی پاهایتان کلافه شده اید و به دنبال بهترین متخصص واریس و متخصص عروق واریس هستید.

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و درمان واریس و  دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان به صورت 24 ساعته در میان بگذارید .

چرا باید به متخصص واریس مراجعه کنید؟

متخصص واریس

در خیلی از موارد واریسها به جز مشکلات زیبایی ،خطر خاص ندارند ولی اگر واریس دارید و به متخصص واریس مراجعه نکرده اید امکان دارد دچار عوارض پرخطر  وگاهی غیر قابل جبران واریس بشوید.

-زخمهای پوستی که با درمانهای معمولی خوب نمی شوند.

-لخته شدن خون در رگهای عمقی تر و آمبولی به سمت ریه

پس مراجعه به فوق تخصص واریس جهت جلوگیری از این خطرات و نیز درمان درد واریسها لازم می باشد.

متخصص عروق واریس میتواند پزشکی باشد که یکی از تخصصهای زیر را داشته باشد:

-متخصص قلب و عروق (بهترین فوق تخصص قلب کشور)

-جراح عروق

-بهترین متخصص پوست

ولی جراح عروق برای زمانی مناسب خواهد بود که واریسها بسیار بسیار بزرگ باشند و نیاز به اتاق عمل و جراحی داشته باشند تا از بدن خارج بشوند.

دکتر متخصص پوست هم فقط برای کاهش واریسهای کوچک و کم وسعت مناسب خواهدبود.

پس بهترین متخصص واریس ، بهترین متخصص قلب و‌عروق است که توانایی و مهارت کامل برای معاینه سیستم رگهای شما دارد .

تخصص واریس در واقع از جمله مهارتهایی است که دکتر قلب خوب در طول سالهای تحصیل خود به دست می آورد .

متخصص واریس

یک متخصص واریس خوب دکتر قلب و عروقی است که بعد از معاینه شما برای ارزیابی بهتر واریسهایتان ،سونوگرافی داپلر تجویز میکند تا  اطلاعات درست و دقیقی از جریان خون در داخل رگهای شما کسب کند.

دکتر واریس خوب (دکتر قلب خوب) ،بعد از داپلر سونو و معاینه مجدد شما بهترین روش برای درمان واریس را به شما خواهد گفت.

متخصص واریس ممکن است برای شما جوراب واریس تجویز کند  و توصیه کند در طول روز از آن استفاده بکنید.

متخصص واریس شما را به داشتن بهترین رژیم غذایی کم نمک و پر فیبر تشویق خواهد کرد تا از اضافه وزن خود کم کنید .کم کردن وزن نقش زیادی در جلوگیری از ایجاد رگهای واریسی جدید و بهتر شدن واریسهای قدیمی و درمان واریس های شما دارد.

اگر واریسها ،زیبایی پاهای شما را به هم زده اند ،اگر اندازه شان کوچک باشد متخصص واریس از تزریق بدون درد مواد سفت کننده دیواره واریسها برای شما استفاده می کند که کاملا بیخطر و تخصصی است.

متخصص واریس که دکتر قلب و عروق با تجربه ای است،برای واریسهای بزرگتر و مقاوم به درمان از لیزر واریس و سایر روشهای  درمان سرپایی استفاده می کند.

اگر در موارد بسیار کم ،واریس به قدری بزرگ باشد که نشود با روشهای مدرن درمان واریس از بین برود،متخصص واریس شما را به جراح عروق معرفی خواهد کرد تا با جراحی ،رگ واریسی دردسرساز از بدن شما خارج شود.

ویژگیهای یک متخصص واریس خوب چیست؟

متخصص واریس

طی کردن دوره آموزشی کامل در دوران تحصیل و کسب تجربه در طول سالها درمان واریس

از اعتماد كردن به تبليغات غير علمي در مورد درمان واريس پرهيز كنيد كه متاسفانه در بيشتر موارد اين تبليغات با عوارض جبران نشدني  همراه بوده اند.

يك متخصص واريس در كلينيك واريس(بهترین کلینیک قلب شمال تهران) كه مجهز به كليه وسايل تشخيصي و درماني است مشغول به كار است تا شما بدون نياز به اتلاف وقت و هزينه بتوانيد در كوتاهترين زمان ممكن مسير درماني خود را طي كنيد.

متخصص قلب و عروق به عنوان متخصص واريس ،كل سيستم قلب و عروق شما را  معاينه كرده و بيماري هايي كه ممكن است زمينه ساز  واريس شما باشد را نيز به خوبي تشخيص داده و درمان مي كند.

شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و درمان واریس و  دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان به صورت 24 ساعته در میان بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس