شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

درمان واريس با ليزر

ممكن است شما هم واريس داشته باشيد  و احتمالا شنيده باشيد كه درمان واريس با ليزر امكانپذير است.

شايد هم به دنبال روشي  مطمئن و بي خطر براي درمان واريس هستيد. بايد بگوييم درمان واريس با ليزر از روشهاي پيشرفته  و كاملا ايمن براي درمان واريس است كه در ادامه توضيح چگونگي ليزر واريس پا را ميخوانيم.

درمان واريس با ليزر

مراحل درمان واریس با لیزر

قبل از مطالعه ادامه مطلب لازم است بدانيد كه منظور از درمان واريس با ليزر در اينجا روش ليزر داخل رگي است .اين روش با ليزرهاي سطحي كه از روي پوست باعث كم شدن مويرگهاي سطح پوست مي شود بسيار متفاوت است.

در شكل زير به طور تصويري و شماتيك به شما مي گوييم كه درمان واريس با ليزر چطور انجام مي شود.

درمان واريس با ليزر

عكس شماره يك بيماري را نشان مي دهد كه با رگهاي واريسي ساق پا به منظور لیزر واریس پا به كلينيك تخصصي واريس مراجعه كرده است.

دكتر متخصص واريس(بهترین دکتر قلب و عروق) ،انجام ليزر واريس پا را براي درمان واريس تجويز مي كند. بيمار بدون نياز به بيهوشي عمومي و رفتن به اتاق عمل بيمارستاني ،با گرفتن بي حسي موضعي در اتاق عمل سرپايي كلينيك واريس درمان ميشود.

همانند شكل دو ، بهترین متخصص قلب و عروق كلينيك واريس ،يك برش بسيار كوچك در قسمت پايين رگ واريس ايجاد مي كند و از اين سوراخ وسیله باریکی که به نوک آن منبع لیزر وصل است را به داخل رگ پا به منظور لیزر واریس پا می فرستد .

یک سر این وسیله سیم مانند باریک ،در دست دکتر متخصص واریس (دکتر قلب خوب)است و روی سر طرف دیگر آن لامپ و منبع لیزر وصل است.

در شکل سه میبینید که با انرژی ای که از لامپ لیزر خارج میشود دیوار رگهای واریس پا جمع میشوند.دکتر متخصص واریس(بهترین متخصص قلب و عروق) ،این سیم را آرام آرام از داخل رگ بیرون می کشد تا همه طول رگ دیواره هایش جمع بشود و مراحل درمان واریس پا به خوبی طی شود.

در عرض پنج دقیقه این سیم تمام طول رگ را طی کرده و بیرون کشیده می شود بدون اینکه بیمار کوچکترین دردی را حس کند.

در شکل چهار می بینید که دیوارهای رگ گشاد واریسی،با لیزر جمع شده اند و رگ باریک شده است و مراحل درمان واریس با لیزر به پایان میرسد. بدن ما این رگهای واریسی لیزر شده را جذب میکند و هیچ مشکلی برای سلامتی ما ایجاد نمیشود. البته به شرطی که شما بهترین متخصص واریس را برگزیده باشید.برای تحقق این هدف مقاله ی متخصص واریس را مطالعه نمایید. بعد از انجام لیزر واریس ،باید تا دو هفته جوراب های واریس تجویز شده توسط دکتر واریس را بپوشید.

بعد از جلسه درمان واریس با لیزر نمی توانید همان روز رانندگی کنید پس حتما یک همراه داشته باشید.

عوارض درمان واریس با لیزر چیست؟

عوارض درمان واریس با لیزر

عوارض درمان واریس با لیزر بسیار جزیی و گذرا است.

  • شما ممکن است بعد از لیزر واریس ،فقط دچار کمی کبودی و خون مردگی بشوید که جای نگرانی ندارد و در عرض چند روز رفع خواهد شد.
  • شما در روزهای بعد  از لیزر واریس ،احساس سفت شدن در محل لیزر خواهید داشت که نتیجه اثر بخش بودن درمان است.
  • ایجاد لخته در رگهای عمقی در روش درمان واریس با لیزر بسیار نادر است.

شما میبایست به منظور جلوگیری از بروز عوارض جبران ناپذیر ناشی از درمان واریس پا با لیزر،به بهترین متخصص واریس که همان بهترین متخصص قلب و عروق می باشد،مراجعه نمایید. برای انتخاب بهترین متخصص مطالعه ی مقاله متخصص واریس و برای درمان واریس باید به چه متخصصی مراجعه کنیم،را به شما توصیه می نماییم.

بنابراین برای پیشگیری از خطرات مربوط به ابتلا به واریس ، هر چه سریعتر به کلینیک قلب و عروق دکتر ضربان مراجعه کنید تا توسط متخصص عروق واریس تحت درمان قرار گیرید و برای همیشه واریس هایتان را درمان کنید.

برای مطالعه درمان واریس کلیک کنید.

چه افرادی مناسب درمان واریس با لیزر هستند؟

دچه افرادی مناسب درمان واریس با لیزر هستند؟

لیزر واریس برای تمام افرادی که واریس دارند مناسب است به خصوص افرادی که واریس رگهای بزرگ و کمی عمقی تر دارند برای درمان واریس با لیزر بسیار خوب هستند.

درمان واریس با لیزر چه مدت طول می کشد؟

تعداد جلسات  درمان واریس با لیزر  معمولا دو جلسه است .اگر بعد از جلسات ليزر واريس باز هم اثري از واريس شما مانده باشد به راحتي با تزريق ماده مخصوص سفت كننده ديوار رگ (اسكلروتراپي)همزمان وجود دارد.

درمان واريس با ليزر

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس