شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

بهترین دکتر قلب

اگر از کلینیک قلب و عروق دکتر ضربان بپرسید که بهترین دکتر قلب کیست؟ پزشک مجموعه شما را به  شنیدن داستانی درمورد لزوم یافتن بهترین دکتر قلب و عروق دعوت می کند.

داستان این بود که خانم بارداری که گاهی اوقات احساس درد در ناحیه قفسه سینه را تجربه می کرده، در لحظه وضع حمل دچار درد شدید و جان فرسا در قلب خود می شود و پزشکان با تلاش زیاد توانستند زندگی را به مادر برگردانند . پس از بهبود، با این مادر صحبت کردیم و او گفت وقتی احساس درد ناچیزی در قفسه سینه داشتم، به پزشک عمومی مراجعه کردم و با وجود تاکید ایشان بر مراجعه به بهترین دکتر قلب، به خانه بازگشتم و دیگر احساس قلب درد نداشتم. تا اینکه به این مشکل دچار شدم و متوجه شدم که اگر به پزشک متخصص مراجعه می کردم، به این وضعیت دچار نمی شدم.

The-best-heart-doctor

 

همه ما با شنیدن این داستان لزوم مراجعه به پزشک قلب را درک می کنیم. اما همانطور که می دانید افراد زیادی ممکن است خود را بهترین متخصص قلب معرفی کنند. حال چاره چیست و باید بهترین دکتر قلب را چگونه بیابیم؟

کلینیک قلب و عروق دکتر ضربان، به شما راه های یافتن بهترین دکتر قلب را توضیح می دهد و کمک می کند تا شما بتوانید با انجام چند راهکار، در کوتاه ترین زمان بهترین فوق تخصص قلب کشور را بشناسید.پس تا انتهای این مطلب همراه کلینیک دکتر ضربان باشید.

کلینیک قلب دکترضربان با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد.

شما می توانید جهت نوبت گیری از لینک های ارتباطی موجود در سایت استفاده نمایید.

 همچنین شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

1. پرسش از پزشک عمومی

بهترین دکتر قلب

همه ما در خانواده در زمان بروز بعضی مشکلات به پزشک عمومی مراجعه میکنیم تا او بتواند با بررسی سوابق پزشکی ما، بهترین متخصص قلب را برای بررسی مشکلات معرفی کند. بنابراین ابن فرد با علم به شرایط اخلاقی شما و وضعیت بیماری، پزشکی را به شما معرفی می کند تا با شرایط شما متناسب باشد.

2. پرسش از دوستان و آشنایان

حتما شما هم در خانواده افراد مبتلا به بیماری قلبی دارید و این افراد برای درمان مشکلات قلبی نزد پزشکی می روند. وقتی از این افراد در مورد مشکل قلبی خود و معرفی پزشک بپرسید، کاملا شما را راهنمایی می کنند و به عنوان مثال می گویند بهتر از کلینیک فلانی ندیدم.

خوب مشخص است که این افراد می توانند بسیار به شما کمک کنند اما توجه کنید معیار های انتخاب شما هرچقدر هم به دوستانتان نزدیک باشد، باز هم با شما یکی نیست و ممکن است معیاری که برای شما حائز اهمیت است برای دیگری مهم نباشد. در این شرایط بهترین کار این است که به سایت های نظرسنجی پزشک مورد نظر مراجعه نمایید و با مطالعه نظرات موجود، بهترین پزشک را انتخاب کنید.

در سایت های نظرسنجی افرادی که توسط پزشک مورد نظر ویزیت شده اند، نظرات خود از تمام و کمال در اختیار دیگران می گذارند و با مطالعه آن ها می توان نتایج خوبی گرفت . اما تمام نتیجه خود را بر اساس این سایت ها قرار ندهید. چرا که همیشه و در همه جا افرادی سودجو وجود دارند که با تبلیغ و تعریف دروغ، سعی در یافتن مشتری برای پزشک دارند. بنابراین لازم است معیار های دیگری نیز بررسی شود.

3. مدرک و تجربه پزشک متخصص

پزشکان زحمت میکشند و درس می خوانند تا بتوانند به مردم خدمت کنند و قاعدتا از بین آنها کسی که مدرک بهترین دارد و دارای بورد تخصصی می باشد، بیشتر از بقیه آموزش دیده است. بنابراین بررسی سوابق تحصیلی پزشک می توانداطمینان لازم در انتخاب این پزشک را به شما بدهد. همچنین شما می توانید با مراجعه به بیمارستان یا کلینیک محل تحصیل پزشک، با بررسی بیماران بهبود یافته توسط پزشک مورد نظرتان، از انتخاب خود مطمئن شوید و قاعدتا هرچه تعداد این بیماران بیشتر باشد، تجربه پزشک نیز بیشتر است.

4. خلق و خوی پزشک

بیماران قلبی، از روحیه حساس تری نسبت به بقیه بیماران برخوردارند و باید با آنها با مراعات بیشتری رفتار کرد. همچنین تمامی بیماران تمایل دارند که ابتدا از دردهای خودشان برای پزشک صحبت کنند و پزشک پس از گوش دادن به حرف های او، بتواند آن ها را راهنمایی کند. اما وقتی به پزشکی مراجعه کنند که بدون توضیح سریعا شروع به نوشتن قرص و دارو کند ، بیمار اعتماد خود را از دست می دهدو ممکن است دیگر به او مراجعه نکند. درست است که بسیاری از پزشکان به دلیل دغدغه و وجود بیماران زیاد این کار را می کنند ولی باید توجه کنند که رضایت بیمار صدر تمامی موارد است.

لازم است بگوییم کلینیک قلب و عروق دکتر ضربان با داشتن پرسنل باحوصله و پزشکانی صبور و مهربان، با آرامش به صحبت های شما گوش فرا می دهند و پس از اتمام صحبت های شما به تشخیص مشکل و توضیح درمورد بیماری شما می پردازند و شما را در طول مراحل درمان یاری می کنند.

5. تجهیزات کلینیک

در نگاه اول، شرایط کلینیک و دستگاه ها و تجهیزات استفاده شده است که به نظر بیماران می رسد. پزشکی که روی ظاهر کلینیک خود وقت نگذاشته، شاید به اندازه دیگر پزشکان حوصله نداشته باشد. اما دقت کنید که به روز بودن تجهیزات مورد نظر به شدت در تشخیص مشکل شما موثر است. اگر پزشک از دستگاه های قدیمی و کارکرده استفاده کند ممکن است با تشخیص اشتباه جان افراد را به خطر بیاندازد. بنابراین به کلینیکی مراجعه کنید تا در نگاه اول، به شما احساس تشویش و نگرانی دست ندهد.

کلینیک قلب و عروق دکتر ضربان، با بهره مندی از محیطی آرام و شیک، با استفاده از برترین دستگاه ها مطابق با علم روز، به شما بیماران عزیز آرامش می دهد.

با بررسی تمام این موارد، قطعا دیگر اشتباه انتخاب نمی کنید. شما اکنون به بهترین کلینیک قلب با پیشرفته ترین تجهیزات دست یافته اید. بنابراین دقت کنید که تمامی مراحل بالا از اهمیت زیادی در انتخاب بهترین دکتر قلب برخورداند. چراکه قلب شما گنج درونی شماست  و باید با بهترین ها از آن محافطت نمایید.

کلینیک قلب دکترضربان با دارا بودن انواع تست های تشخیصی و حاذق ترین پزشکان قلب و عروق ، شما را در رسیدن به قلبی سالم وزندگی آرام همراهی خواهد کرد.

شما می توانید جهت نوبت گیری از لینک های ارتباطی موجود در سایت استفاده نمایید.

 همچنین شما می توانید برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های قلبی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی ، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه اینستاگرام ما شده و به صورت 24 ساعته با متخصص قلب در ارتباط باشید و سوالات خود را در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس