شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

بهترین فوق تخصص قلب در تهران

تاحالا شده دلتون واس وقتایی که هیچ دغدغه ای نداشتید تنگ بشه؟ وقتایی که مریض نبودید و فک میکردید چقدر دغدغتون زیاده و ندیدید نعمت سلامتیو و وقتی که بیمار شدید گفتید: واقعا سلامتی نعمت پنهونه! خوب اینا که کافی نیس! حالا غصه گذشترو بخوری همه چی درس میشه؟ پس الان که قلبت ناراحته و به مشکل قلبی دچار شدی جبران کن و دیگه به این فک نکن که چرا زودتر اقدام نکردی به رفتن به پزشک! الانو دریاب! تو همین الان میتونی به بهترین فوق تخصص قلب در تهران مراجعه کنی و بهترین چکاپ قلب و عروقو برای تشخیص بیماریت انجام بدی و به بهترین روش درمان بشی!

فقط شرط این درمان یه چیزه! یافتن بهترین فوق تخصص قلب در تهران!

حالا برای اینکه پیدا کنی بهترین کیه، کافیه این متنو تا آخر بخونی! هیچ جا نریا! کلید حل مشکلت دست خودته پس حرفای دکتر ضربانو جدی بگیر!

راهای زیرو بخون تا بهترینارو انتخاب کنی!

 

بهترین فوق تخصص قلب در تهران

متخصص قلب چه کارهایی را انجام می‌دهد؟

معمولاً زمانی که پزشک عمومی متوجه مشکل قلبی در بیمار شود، بیمار را به متخصص قلب ارجاع می دهد. متخصص قلب با بیمار صحبت می کند و در مورد علائم و نشانه ها می پرسد، سپس سابقه پزشکی بیمار را ارزیابی می کند، یک معاینه فیزیکی انجام می دهد و به صدای قلب بیمار گوش می دهد تا هرگونه ناهنجاری در ضربان قلب بیمار را تشخیص دهد. آنها همچنین یک سری آزمایشات مانند سونوگرافی، اشعه ایکس قفسه سینه، تست استرس، بیوپسی و آزمایش خون را برای تشخیص دقیق تر تجویز خواهد کرد. پس از آماده شدن نتایج آزمایش، آنها می توانند وجود ناهنجاری ها، نقایص مادرزادی قلب یا بیماری عروق کرونر قلب را تشخیص دهند. بسیاری از این بیماری ها سپس با کمک دارو، رژیم غذایی و جراحی درمان می شوند.

راه های پیدا کردن بهترین فوق تخصص قلب در تهران

هنگامی که نیاز به یافتن بهترین متخصص قلب در تهران دارید، مهم است که بهترین متخصص قلب را انتخاب کنید که نیازهای خاص شما را نیز برطرف کند. در ابتدا بهتر مدارک و تخصص دکتر مربوطه را بررسی کنید، سپس جراحی ها و درمان بیماران را بررسی کنید.

 

1. گشتن تو اینترنت

 

خوب دیگه الان هرکسی می دونه که اگه بخواد یه رستوران و هرجاییو پیدا کنه کافیه ی سرچی تو نت بزنه ببینه چی گیرش میاد. خوب وقتشه! به جای اینکه همش تو اینستاگرام بگردی دنبال لباس، دنبال کلینیک قلب و عروق دکتر ضربان بگرد. یا اصلا برو تو گوگل سرچ کن بهترین فوق تخصص قلب در تهران.

چی برات اومد؟ یه لیست پر اسم! گیج شدی؟ نترس همینجا که تموم نمیشه! برو تو یکی از این سایتای نظر سنجی که همه پزشکاشونو معرفی کردن. این سایتا راه خیلی خوبیه که همه پزشکارو بشناسی. تو این سایتا همه اومدن تجربشون از مراجعه به پزشک قلبو در اختیار همدیگه گذاشتن. از خدمات کلینیک بگیر تا اینکه جاپارک اطراف کلینیک چجوریه.

اما خیلی به نظرا تو این سایتا اعتماد نکن! چون بعضیا هستن که نمیتونن ببینن یه پزشک داره با جون و دل واسه مردم کار می کنه و معروفه. میان الکی ازش بد میگن  و برعکس زیر اسم پزشکایی که خودشون میخوان نظر مثبت میزارن. اما این چیزا  از نگاه افراد تیزبین در نمیمونه  .

خوب حالا که پزشکتو انتخاب کردی، بهتره اسم اون پزشکو جدا سرچ کنی و از جزئیات خوئ پزشک باخبر بشیی.

بهترین فوق تخصص قلب در تهران

خوب حالا وقتشه که اسم پزشکو جستجو کنی. با اینکار دیگه با خود پزشک سروکار داری. وقتی اسم پزشکو جستجو می کنی باید به چن تا مورد دقت کنی. یکی اینکه خوب مدرک پزشک چیه؟ کجا فعالیت می کنه؟ سابقه درمان بیمارا به چه صورته؟ چه تعدادی از بیمارا از زیر دست این پزشک رد شدنو سالم و سلامت موندن؟

خوب مدرک پزشک هرچی معتبرتر و از دانشگاه بهتری باشه، خیال بیمارو راحت تر می کنه. همچنین تو زمینه قلب اینکه پزشک مورد نظرتون بورد تخصصی داشته باشه خیلی میتونه خیالتونو راحت تر کنه.

همچنین میتونید با این سرچ ببینید پزشکتون علاوه بر کلینیک، کدوم بیمارستان فعالیت می کنه . شما می تونید به اون بیمارستان مراجعه کنید  و تعداد بیمارانی که توسط پزشک شما خوب شدنو بررسی کنید. مشخصه هرچی این تعداد بیشتر باشه هم سابقه پزشکتون بیشتره هم اعتماد افراد به پزشک بیشتر میشه.

2. سابقه پزشک

فوق تخصص قلب و عروق با بیش از سابقه فعالیت در تهران است. وی در [نام مرکز درمانی یا بیمارستان] فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از بهترین پزشکان قلب و عروق شهر شناخته می‌شود. او توانایی تشخیص دقیق بیماری‌های قلبی و عروقی را داراست و از روش‌های درمانی پیشرفته استفاده می‌کند. پزشک قلب و عروق با استفاده از علم، دانش و تجربه خود، بهبودی و کیفیت زندگی بیماران خود را در اولویت قرار می‌دهد.

3. بررسی آنلاین و نظرات مراجعه کنندگان به متخصصان قلب و عروق

بررسی آنلاین پزشکان از اکثر بیماران می تواند مفید باشد، اما دلیلی وجود ندارد که متخصص قلب خود را بر اساس نظرات دیگران انتخاب کنید. زیرا ممکن است تمامی بیمارانی که به پزشک مراجعه می کنند، نظرات خود را منتقل نمی کنند.

4. برخورد پرسنل 

اگه آدرس کلینیک پزشکو پیدا کردید، خیلی بهتر میتونید مسائل مهمو بررسی کنید. بعد ازینکه مطمئن شدید مدرک پزشکتون معتبره و خیلیا از او راضی هستن، به کلینیک پزشک مراجعه کنید. تو اولین مراجعه اولین چیزی که نظر شمارو جلب میکنه برخورد پرسنله. خیلی مهمه که پرسنل کلینیک خوش اخلاق باشن و با بیمار با حوصله صحبت کنن. چون بیمارای قلبی واقعا روحیه حساسی دارن و اصلا استرس و فشار عصبی براشون خوب نیست و اگه پرسنل هم بد اخلاق باشن دیگه واویلااا!

6. خدمات کلینیک

دیگه گذشت اون زمانایی که با یه فشارخون گرفتن و چند تا معاینه فیزیکی و گوش دادن به ضربان قلب مشکل بیمار تشخیص داده میشد. همونجور که علم پیشرفت کرده، بیماری هام پیشرفت کردن و اتفاقا برای تشخیص اونا نیاز به راه های مختلف و ابزار و دستگاه های پیشرفته است.

پس وقتی به کلینیک پروفسور قلب  و عروق مراجعه میکنید، مطمئن شید که دستگاه های پیشرفته برای تشخیص مشکل شما قرار داده شده . وقتی دستگاها قدیمی باشه، تشخیص هم غیر دقیق میشه و دیگه نمیشه به اون تشخیص اعتماد کرد و به دنبال اون حتی به داروهای تجویز شده هم اعتماد نمی کنید.

7. برخورد پزشک

حتما تو نظر کاربرا درباره اخلاق پزشک خوندید چون مهم ترین چیزی که بیمار بعد ملاقات با پزشک یادش میمونه اخلاقه! ولی تا یه چیزو با چشمای خودت ندیدیو با گوشای خودت نشنیدی باور نکن.

اخلاق پزشک ازین جهت مهمه که خیلی وقتا بیمار احتیاج داره صحبت کنه، از مشکلش بگه تا خیالش راحت شه پزشک همشو شنیده و بیماریشو درست تشخیص داده . لازمه پزشک با حوصله به حرفای بیمار گوش بده و با استفاده از اونا تشخیص درستی بده. پزشکی که همون اول سری شروع به نوشتن نسخه کنه حتما اون اولین و آخرین باریه که برای اون فرد داره دارو تجویز می کنه .

پس حتما به اخلاق پزشک خیلی اهمیت بدید تا بتونید به بقیه تو انتخاب پزشک کمک کنید.

خوب اینا مهم ترین معیارایی بود که تو انتخاب بهترین فوق تخصص قلب و عروق میشد بهتون بگیم. اگه طبق همین روال پیش برید از انتخابتون پشیمون نمیشید.

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس