شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران

قلب مهم‌ترین عضو حیاتی بدن است که بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات آن در صورت بی‌توجهی می‌تواند با خطر مرگ یا آسیب قلبی دائمی همراه باشد. به همین دلیل در صورت وجود سابقه خانوادگی سکته یا بیماری قلبی، بیماری از پیش تشخیص داده شده، بروز علائم بیماری‌های قلبی یا مشکلات اورژانسی و غیره به‌صورت سالیانه در بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران توسط فوق تخصص قلب یا بهترین دکتر قلب تهران یا شهرستان تحت معاینه و ارزیابی‌های کامل قرار بگیرید. اگر دوست دارید بدانید که یک بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران چه خدماتی را به شما ارائه می‌دهد در ادامه با ما همراه باشید.

eart-specialist-hospital-Tehran

خدمات جامع بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران

کارکنان و پزشکان قلب و عروق یک بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران به‌صورت کاملاً تخصصی و پیشرفته مراقبت‌های مورد نیاز بیماران قلبی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید بهترین دکتر متخصص قلب در تهران را در یک بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران که علاوه بر همکاری با پزشکان بنام و باتجربه دارای تجهیزات کامل و کافی برای ارزیابی‌های مورد نیاز بیماران قلبی یا بیماران مشکوک به مشکلات قلبی است پیدا کنید.

متخصصین قلب ما در این مرکز تخصصی قلب به ارائه بالاترین سطح خدمات پزشکی قلبی و عروقی در دسترس به بیماران می‌پردازند. ما طیف گسترده‌ای از خدمات تشخیصی، درمانی و توان‌بخشی را در زمینه بیماری‌ها و مشکلان قلبی و عروقی ارائه می‌دهیم. به‌عنوان پیشرو در نوآوری، متخصصان قلب بیمارستان ما انواع روش‌های تشخیصی و درمانی قلبی را ارائه می‌دهند، ازجمله:

روش‌های کم تهاجمی برای فیبریلاسیون دهلیزی که به جلوگیری از سکته مغزی کمک می‌کند و در نهایت ممکن است جایگزین داروهای رقیق کننده خون شود.

انجام آزمایشات غیرتهاجمی برای تعیین میزان تجمع پلاک شریانی در قلب

روش‌های کم تهاجمی که یک فیلتر کوچک را در ورید اجوف تحتانی قرار می‌دهد تا از لخته شدن خون به ریه‌ها جلوگیری کند.

و …

بخش اورژانس یک بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران نیز از امکانات، فناوری و پزشکان لازم برای ارائه آزمایش‌های تشخیصی فوری و مداخلات لازم برای نجات جان انسان‌ها برخوردار است.

پزشکان اورژانس و متخصصین قلب و عروق یک بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران در خط مقدم مبارزه با مرگ‌ومیرهای ناشی از قلب فعالیت می‌کنند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند با کمک تجهیزات تخصصی بیمارستان فوق تخصصی قلب تهران به بیماران کمک نمایند.

خدمات تشخیصی بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران که مجهز به فناوری‌های پیشرفته نظارت، تصویربرداری و آزمایش است، رویکردی جامع برای تشخیص و ردیابی ناهنجاری‌های قلبی و عروقی ارائه می‌کند. بسیاری از این خدمات ممکن است به‌صورت سرپایی ارائه شوند و مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

آزمایشگاه کاتتریزاسیون قلب برای انجام آنژیوپلاستی و روش‌های درمانی دیگر

تشخیص و مداخلات کاتتریزاسیون قلبی

تشخیص و مداخلات عروق محیطی

ایمپلنت‌های ضربان‌ساز قلب و دفیبریلاتور قلبی قابل کاشت خودکار (AICD)

مطالعات الکتروفیزیولوژی با قابلیت ابلیشن با استفاده از سیستم تصویربرداری و نقشه‌برداری CARTO 3 با اکو اینترقلبی (ICE)

پتنت فورامن بیضی (PFO)

دستگاه کمکی بطن چپ از راه پوست (LVAD)، با نام مستعار “Impella”

الکتروکاردیوگرام یا مانیتورینگ 24 ساعته هولتر

ECG و ECG با سیگنال میانگین

تست استرس تردمیل

اکوکاردیوگرافی ترانس مری

اسکن پرفیوژن قلب

تست تحمل ارتواستاتیک روی میزی

نظارت بر عملکرد قلب 30 روزه

پایش و تجزیه‌وتحلیل ضربان‌ساز

در بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران کدام بیماری‌های قلبی تشخیص داده می‌شوند؟

به‌طورکلی در یک بیمارستان فوق تخصصی قلب تهران تمامی مشکلات و مسائل مربوط به این عضو حیاتی و عروق کرونر توسط بهترین دکتر قلب تهران تشخیص داده شده و درمان می‌شوند. بیماری قلبی به هر شرایطی اطلاق می‌شود که بر سیستم قلبی و عروقی تأثیر بگذارد و عملکرد آن را مختل کند.

انواع مختلفی از بیماری‌های قلبی وجود دارد و به روش‌های مختلفی می‌تواند بر قلب و عروق خونی تأثیر بگذارد. اگر بخواهیم مهمترین بیماری‌های قلبی که در یک بیمارستان فوق تخصصی قلب تهران موردبررسی، تشخیص و درمان قرار می‌گیرند را بررسی کنیم، عبارت‌اند از:

بیماری عروق کرونر

بیماری عروق کرونر که به‌عنوان بیماری عروق کرونر قلب نیز معروف است، شایع‌ترین نوع بیماری‌های قلبی و دلیل مراجعه بیماران به بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران است. این بیماری وقتی رخ می‌دهد که رگ‌هایی که وظیفه خونرسانی به قلب را دارند، با موادی به نام پلاک بسته یا اصطلاحا مسدود می‌شوند. این انسداد باعث سفت شدن و باریک شدن رگ‌ها می‌شود. درنتیجه، جریان خون کاهش می‌یابد و قلب اکسیژن و مواد مغذی کمتر از حد نیازش را دریافت می‌کند.

به همین دلیل با گذشت زمان، عضله قلب ضعیف می‌شود و خطر نارسایی‌های قلبی و آریتمی (بی‌نظمی در تعداد ضربان قلب در دقیقه) وجود دارد که اگر نسبت به آن بی‌توجه باشید حتی با خطر مرگ همراه است. هنگامی‌که پلاک در رگ‌ها تجمع پیدا می‌کند به آن آترواسکلروز میگویند و در صورت پاره شدن رگ‌ها در اثر انسداد می‌تواند باعث توقف جریان خون شود که در نهایت حمله قلبی را ایجاد خواهد کرد.

نقایص مادرزادی قلب

نقایص مادرزادی قلب همان‌طورکه از نامش مشخص است از بدو تولد با نوزاد همراه می‌شود. نقایص مادرزادی قلب انواع مختلفی دارند که شایع‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

دریچه‌های غیرمعمول قلب

در این افراد دریچه‌های قلب ممکن است به‌درستی باز نشوند یا ممکن است خون از آن‌ها نشت کند.

نقایص سپتوم

در این بیماران سوراخی در دیواره بین حفره‌های پایینی یا حفره‌های بالایی قلب وجود دارد.

آترزی

در این کودکان یکی از دریچه‌های قلب از بین رفته است.

بیماری مادرزادی قلب می‌تواند شامل مسائل ساختاری عمده مانند فقدان بطن یا مشکلاتی با اتصالات غیرعادی بین شریان‌های اصلی که قلب را ترک می‌کنند نیز باشد. بسیاری از نقایص مادرزادی قلب هیچ علامت قابل توجهی ایجاد نمی‌کنند و تنها در طی یک معاینه پزشکی معمول یا در سنین بالاتر با ظاهر شدن برخی علائم آشکار می‌شوند.

آریتمی‌ها

آریتمی قلبی به معنی بی‌نظمی در تعداد ضربان قلب شما در یک دقیقه است. این حالت زمانی رخ می‌دهد که تکانه‌های الکتریکی هماهنگ‌کننده ضربان قلب به‌درستی کار نکنند. درنتیجه، قلب ممکن است خیلی سریع، خیلی آهسته یا نامنظم بزند.

انواع مختلفی از آریتمی وجود دارد، ازجمله:

  • تاکی کاردی:

این حالت به ضربان قلب سریع اشاره دارد.

برادی کاردی:

این حالت به ضربان قلب آهسته اشاره دارد.

انقباضات زودرس:

این حالت به ضربان زودتر از موعد قلب اشاره دارد.

فیبریلاسیون دهلیزی:

این حالت نیز یک نوع ضربان قلب نامنظم است.

فرد مبتلا به آریتمی ممکن است متوجه احساسی مانند بال زدن یا تپش قلب شود. در برخی موارد، آریتمی می‌تواند تهدید کننده زندگی باشد یا عوارض شدید ایجاد کند. به همین دلیل در صورت بروز علائم آن باید حتماً به بیمارستان فوق تخصصی قلب تهران یا شهرستان خود مراجعه کنید و مورد ارزیابی قرار بگیرید.

کاردیومیوپاتی متسع

این بیماری به حفره‌های گشاده شده قلب اشاره دارد، به این معنی که عضله قلب کشیده شده و نازک‌تر می‌شود. شایع‌ترین علل کاردیومیوپاتی متسع، حملات قلبی گذشته، آریتمی‌ها و سموم است، اما ژنتیک نیز می‌تواند نقش داشته باشد.

درنتیجه قلب ضعیف می‌شود و نمی‌تواند خون را به‌درستی پمپاژ کند. این شرایط می‌تواند منجر به آریتمی، لخته شدن خون در قلب و نارسایی قلبی شود. معمولاً این بیماری افراد بین 20 تا 60 سال را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

انفارکتوس میوکارد

انفراکتوس میوکارد به‌عنوان حمله قلبی نیز شناخته می‌شود. انفارکتوس میوکارد شامل وقفه در جریان خون به قلب است که می‌تواند به بخشی از عضله قلب آسیب برساند یا آن را از بین ببرد.

شایع‌ترین علت حمله قلبی وجود پلاک، لخته خون یا هر دو در شریان کرونر است. همچنین اگر شریان به‌طور ناگهانی تنگ شود یا دچار اسپاسم شود، ممکن است حمله رخ دهد.

نارسایی‌های قلبی

وقتی فردی دچار نارسایی‌های قلبی می‌شود، قلب او به‌خوبی کار نمی‌کند و این وضعیت می‌تواند به دلیل مشکلاتی در عملکرد پمپاژ یا آرامش ایجاد شود. نارسایی قلبی می‌تواند ناشی از بیماری عروق کرونر درمان نشده، فشارخون بالا، آریتمی و سایر شرایط باشد. این شرایط می‌تواند توانایی قلب جهت پمپاژ یا استراحت مناسب را کاهش دهد.

نارسایی قلبی می‌تواند تهدید کننده زندگی باشد، اما جستجوی درمان زودهنگام برای بیماری‌های مرتبط با قلب توسط بهترین دکتر متخصص قلب در تهران  به جلوگیری از عوارض کمک خواهد کرد.

کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک

این وضعیت معمولاً زمانی ایجاد می‌شود که یک مشکل ژنتیکی عضله قلب را درگیر کند و از بیماری‌های ارثی قلب محسوب می‌شود. در این شرایط دیواره‌های عضله ضخیم می‌شوند و انقباضات سخت‌تر خواهند شد که بر توانایی قلب برای دریافت و پمپاژ خون تأثیر می‌گذارد. در برخی موارد، انسداد ممکن است رخ دهد.

همچنین ممکن است در برخی بیماران هیچ علامتی وجود نداشته باشد و بیماری تشخیص داده نشود. بااین‌حال، کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک می‌تواند در طول زمان بدتر شود و منجر به مشکلات قلبی مختلف گردد.

هر کسی که سابقه خانوادگی این بیماری را دارد باید از این نظر غربالگری انجام دهد، زیرا دریافت درمان به‌موقع می‌تواند به جلوگیری از عوارض کمک کند.

نارسایی دریچه میترال

این نارسایی زمانی اتفاق می‌افتد که دریچه میترال در قلب به‌اندازه کافی محکم بسته نمی‌شود و اجازه می‌دهد تا خون به قلب برگردد. درنتیجه، خون نمی‌تواند به‌طور مؤثر در قلب یا بدن حرکت کند و می‌تواند به حفره‌های قلب فشار بیاورد. با گذشت زمان، قلب ممکن است بزرگ شده و دچار انواع نارسایی‌های قلبی که بعضاً هم پرخطر هستند، شود.

افتادگی دریچه میترال

افتادگی دریچه میترال زمانی اتفاق می‌افتد که فلپ‌های دریچه میترال به‌درستی بسته نمی‌شوند. در عوض، آن‌ها به سمت دهلیز چپ برآمده می‌شوند که می‌تواند باعث سوفل قلبی شود. این شرایط معمولاً تهدید کننده زندگی نیست، اما برخی از افراد ممکن است نیاز به درمان فوری برای آن داشته باشند. عوامل ژنتیکی و مشکلات بافت همبند می‌تواند باعث این وضعیت شود.

تنگی آئورت

آئورت مهم‌ترین سیاهرگی است که به قلب متصل است و در صورت تنگی، دریچه ریوی ضخیم یا ذوب شده است و به‌درستی باز نمی‌شود. این امر باعث می‌شود قلب نتواند خون را به‌درستی از بطن چپ به داخل بطن پمپ کند. ممکن است فردی به دلیل ناهنجاری‌های مادرزادی دریچه با آن متولد شود یا به‌مرورزمان به دلیل رسوبات کلسیم یا اسکار دچار تنگی آئورت شود.

علائم بیماری‌ها و ناراحتی‌های قلبی از دید بهترین دکتر قلب تهران

شما باید به‌محض تجربه هرگونه علائم و ناراحتی در اطراف قلب و قفسه سینه بخصوص اگر با علائم هشداردهنده همراه بودند به اورژانس قلب مراجعه کنید و اگر ناراحتی‌ها بدون علائم هشدار بودند حتماً برای چکاپ توسط بهترین دکتر فوق تخصص قلب به بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران مراجعه کرده و ارزیابی‌های لازم را انجام دهید.

بسیاری از بیماری‌های قلبی که می‌توانند خطرآفرین باشند اگر به‌موقع تشخیص داده شوند، می‌توان آن‌ها را کنترل کرد و سالیان سال به زندگی ادامه داد. علائم بیماری‌های قلبی بسته به علت ایجاد آن‌ها می‌توانند متفاوت باشند.

همچنین برخی از بیماری‌های قلبی هیچ علامتی ندارند. به همین دلیل گفته می‌شود که افراد دارای سابقه بیماری‌های قلبی در خانواده یا مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت باید به‌صورت منظم توسط بهترین فوق تخصص قلب در تهران یا شهرستان مورد ارزیابی قرار بگیرند.

بااین‌حال، علائم زیر ممکن است نشان‌دهنده یک مشکل قلبی باشد:

هرگونه ناراحتی یا درد قفسه سینه

مشکل در تنفس

خستگی و سبکی سر

تورم به دلیل احتباس مایعات یا ادم

تغییرات ضربان قلب

احساس فشار بر روی قفسه سینه

درد در ناحیه بازوها، فک پایینی، گردن، شانه و بالای شکم

احساس گیجی

خستگی زودرس و بدون دلیل

تعریق سرد

تنگی نفس

علائم هشداردهنده بیماری‌های قلبی که باتجربه یک یا چند نمونه از آن‌ها سریعاً باید به اورژانس قلب مراجعه کنید نیز عبارت‌اند از:

تنگی نفس

افزایش یا کاهش ضربان قلب

احساس سنگینی زیاد و فشار بالا بر روی قفسه سینه

تنفس تند

تعریق سرد

گیجی و سبکی سر

احساس تهوع و استفراغ

درد در ناحیه فک پایینی، بالای بازوها، شانه و دست‌ها بخصوص دست چپ

دل درد

یک احساس خفگی

تورم مچ پای بی‌دلیل بدون ضربه یا آسیب‌های دیگر

خستگی

اگر ایست قلبی رخ دهد، در اورژانس قلب بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران خدمات زیر برای بیمار ارائه می‌شود:

کمک و اقدامات تشخیصی و درمانی فوری پزشکی

احیای قلبی ریوی فوری

شوک ناشی از دفیبریلاتور خارجی خودکار، در صورت وجود

در بیمارستان فوق تخصصی قلب تهران از چه درمان‌هایی استفاده می‌شود؟

گزینه‌های درمانی بسته به نوع بیماری قلبی فرد و تشخیص بهترین دکتر متخصص قلب در تهران متفاوت خواهد بود، اما برخی از استراتژی‌های رایج شامل ایجاد تغییر در شیوه زندگی، مصرف داروها و انجام عمل جراحی است. به‌طورکلی اگر بخواهیم درمان‌های قابل انجام برای انواع بیماری‌های قلبی را دسته‌بندی کنیم عبارت‌اند از:

داروها

داروهای مختلفی می‌توانند به درمان بیماری‌های قلبی کمک کنند که متداول‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

داروهای ضد انعقاد

این داروها به‌عنوان رقیق‌کننده‌های خون شناخته می‌شوند و می‌توانند از لخته شدن خون جلوگیری کنند. ازجمله داروهای ضد انعقاد می‌توان به وارفارین (کومادین) و داروهای ضد انعقاد مستقیم خوراکی مانند دابیگاتران، ریواروکسابان و آپیکسابان اشاره کرد.

درمان‌های ضد پلاکتی

ازجمله این داروها می‌توان به آسپرین اشاره کرد که از لخته شدن خون نیز جلوگیری می‌کند.

مهارکننده‌های آنزیم مبدل آنژیوتانسین

این داروها می‌توانند به درمان نارسایی قلبی و فشارخون بالا با افزایش رگ‌های خونی کمک کنند و لیزینوپریل یک نمونه از آن است.

مسدودکننده‌های گیرنده آنژیوتانسین

این داروها علاوه بر درمان بیماری قلبی می‌توانند فشارخون را کنترل کنند که لوزارتان یک نمونه از آن‌ها است.

مهارکننده‌های گیرنده آنژیوتانسین نپری‌لیزین

این مهارکننده‌ها می‌توانند به تخلیه قلب و قطع مسیرهای شیمیایی که آن را ضعیف می‌کنند، کمک کنند.

بتا بلوکرها

متوپرولول و سایر داروهای این دسته می‌توانند ضربان قلب و فشارخون را کاهش دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند آریتمی و آنژین را درمان کنند.

مسدودکننده‌های کانال کلسیم

این داروها می‌توانند فشارخون را کاهش دهند و با کاهش قدرت پمپاژ قلب و شل کردن رگ‌های خونی از آریتمی جلوگیری کنند که دیلتیازم (کاردیزم) یک نمونه از آن است.

داروهای کاهش‌دهنده کلسترول

استاتین‌ها مانند آتورواستاتین (لیپیتور) و انواع دیگر داروهای این دسته می‌توانند به کاهش سطح کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم در بدن کمک کنند.

دیژیتالیس

داروهایی مانند دیگوکسین (لانوکسین) ممکن است قدرت پمپاژ قلب را افزایش دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند به درمان نارسایی قلبی و آریتمی کمک کنند.

دیورتیک‌ها

این داروها می‌توانند بار کاری قلب و فشارخون را کاهش دهند و آب اضافی را از بدن خارج کنند . فوروزماید

(Lasix) یک نمونه از دیورتیک‌ها است.

گشادکننده عروق

وظیفه این داروها کاهش فشارخون است که با شل کردن رگ‌های خونی این کار را انجام می‌دهند. متداول‌ترین نوع آن نیز نیتروگلیسیرین است که می‌تواند به کاهش درد قفسه سینه نیز کمک کند.

عمل جراحي در بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران

اگر روش‌های دارویی و غیرتهاجمی نتوانند به بهبودی بیمار کمک کنند و یا یک وضعیت اورژانسی و خطرناک مانند گرفتگی چند رگ قلبی همراه با هم رخ دهد ممکن است تنها راه درمان توسط بهترین دکتر متخصص قلب در تهران جراحی باشد. انجام عمل جراحی قلب می‌تواند به درمان انسداد و مشکلات قلبی در زمانی که داروها مؤثر نیستند، کمک کند.

ازجمله عمل‌های قلبی که ممکن است در بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران انجام شوند، عبارت‌اند از:

جراحی بای پس عروق کرونر

این عمل به جریان خون اجازه می‌دهد تا زمانی که یک سرخرگ مسدود می‌شود خون به بخشی از قلب برسد. بای پس عروق کرونر رایج‌ترین جراحی قلبی است. جراح می‌تواند از یک رگ خونی سالم از قسمت دیگری از بدن برای ترمیم رگ مسدود شده استفاده کند.

آنژیوگرافی کرونری

این جراحی روشی است که عروق کرونر باریک یا مسدود شده را باز می‌کند. اغلب با قرار دادن استنت ترکیب می‌شود که یک لوله سیمی است و جریان خون را آسان‌تر می‌کند.

تعویض یا تعمیر دریچه

جراح می‌تواند دریچه‌ای را که به‌درستی کار نمی‌کند را تعویض یا تعمیر نماید.

جراحی ترمیم

جراح می‌تواند برخی از نقایص مادرزادی قلب، آنوریسم و ​​سایر مشکلات را ترمیم کند.

کاشت دستگاه

ضربان‌سازه ، کاتترهای بالون و سایر دستگاه‌ها می‌توانند به تنظیم ضربان قلب و حمایت از جریان خون کمک کنند.

درمان با لیزر

بازسازی عروق با لیزر ترانس میوکارد می‌تواند به درمان آنژین کمک کند.

جراحی باز

در این روش جراح می‌تواند مسیرهای جدیدی را برای عبور سیگنال‌های الکتریکی ایجاد کند. درنتیجه می‌تواند به درمان فیبریلاسیون دهلیزی و آریتمی کمک کند.

روش‌های پیشگیری از بیماری‌های قلبی پیشنهادی فوق تخصص قلب در تهران

برخی از اقدامات سبک زندگی می‌تواند به کاهش خطر بیماری‌ها و نارسایی‌های قلبی تا حد زیادی کمک کنند که بهترین آن‌ها عبارت‌اند از:

داشتن یک رژیم غذایی متعادل

ورزش منظم

حفظ وزن متوسط

ترک یا اجتناب از سیگار کشیدن

محدود کردن مصرف الکل

مدیریت شرایط زمینه‌ای مانند فشار خون بالا و دیابت

انجام این مراحل می‌تواند به تقویت سلامت کلی و کاهش خطر بیماری قلبی و عوارض آن کمک کند.

سخن آخر

بیماری‌های قلبی از مشکلات شایع سلامتی هستند که می‌توانند بسیار خطرآفرین و تهدیدکننده زندگی باشند. خبر خوب این است که بسیاری از بیماری‌های قلبی اگر به‌درستی و در زمان مناسب تشخیص داده شوند قابل کنترل و مدیریت هستند و شما می‌توانید از خطرات آن به دور بمانید.

بنابراین اگر دچار علائم بیماری‌های قلبی شدید در اسرع وقت به یک بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران یا کلینیک تخصصی قلب که کاملاً معتبر و مجهز باشد مراجعه کنید و چکاپ‌های کامل را انجام دهید.

مراجعه به مراکز غیرتخصصی و نامعتبر می‌تواند منجر به اشتباه در تفسیر نتایج تست‌ها و عدم انجام برخی ارزیابی‌های کامل شده و منجر به عدم ‌تشخیص بیماری قلبی شود که در آینده خطرناک خواهد بود.

شما می‌توانید جهت ارزیابی‌های کامل قلبی به کمک بهترین تجهیزات بروز دنیا توسط بهترین دکتر متخصص قلب در تهران به مرکز تخصصی ما نیز مراجعه کنید. برای گرفتن نوبت از طریق لینک‌های سمت چپ صفحه با ما در ارتباط باشید.

اجرا شده توسط: همیار وردپرس