شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

بهترین مرکز قلب

بهترین مرکز قلب

اگر شماهم به دنبال بهترین مرکز قلب میگردید و در جستجوهای خود به بن بست میخورید، قطعا باید راه های دیگری را برای یافتن مرکز قلب خوب و بهترین فوق تخصص قلب و عروق امتحان کنید.

همه ما می دانیم که قلب مهم ترین عضو بدن و گنجینه درونی هر انسانی است که بار احساسات و عواطف و سختی های زندگی را به دوش می کشد، بنابراین محافظت از این عضو حساس نیز مهم است. پس برای یافتن مراکز قلب عجله نکنید و بدانید هرچقدر در این قضیه وسواس به خرج دهید، سلامت خود را تضمین کرده اید.

البته دقت کنید که میزان صبر شما در این قضیه با شدت بیماری شما در ارتباط است. اگر درد قلب امان شما را بریده است ، شما دیگر فرصت گشتن به دنبال پزشک خوب را ندارید و باید سریعا به پزشک عمومی در نزدیکی محل زندگی مراجعه کنید تا خطر از بین برود و سپس سریعا به دنبال بهترین مرکز قلب بگردید.

اما اگر این درد گاه به گاهی به سراغ شما می آید و واقعا نگران شده اید، باید سریعا با راهکارهایی که کلینیک دکتر ضربان در اختیار شما قرار می دهد، سعی در یافتن بهترین مرکز قلب داشته باشید.

راهکار اول در یافتن بهترین مرکز قلب 

1. جستجو در اینترنت

همانطور که می دانید، برای تمام جستجوها و سوالات می شود به شبکه جهانی اینترنت مراجعه نمود و جواب بسیاری از سوالات را دریافت کرد. حال بحث سلامتی شما درمیان است و باید این جستجو را عمیقتر انجام دهید. بنابراین تلفن همراه خود را برداشته و در گوگل عبارت بهترین مرکز قلب را جستجو کنید.

قاعدتا سایت ها و صفحات فعال زیادی برای شما ردیف می شود. دقت کنید مرکزی که در بالاترین قسمت صفحه قرار دارد، می تواند برای شما یک راه طلایی باشد. چرا که بهترین مرکز مرکزی است که به واسطه مراجعه زیاد کاربران در بالاترین سطح اعتماد گوگل قرار گرفته است.

ما نباید عجله کنید! هنوز برای انتخاب این کلینیک به عنوان بهترین مرکز قلب زود است. در ادامه با دیگر راهکار ها همراه باشید.

2. نظرات کاربران

بهترین مرکز قلب

هم اکنون شما یک مرکز را انتخاب کرده اید و به عالی بودن این مرکز شک دارید. حال باید در سایت های نظرات کاربران، نظرات افرادی که پیش پزشک مورد نظر ویزیت شده اند را بررسی کنید. این یکی از راه هایی است که می تواند به شما در یافتن بهترین کلینیک قلب کمک کند.

در این نظرات کاربران تمامی مسائل از قبیل موقعیت جغرافیایی، خلق و خوی پزشک، تجهیزات مورد استفاده را بررس می کنند. بنابراین با خواندن این نظرات خیلی از سوالات شما برطرف می شود. اما توجه کنید که تمام توجه خود را بر این مسئله قرار ندهید و در جریان باشید که بسیاری از افراد سودجو از راه های مختلفی سعی در بر جلوه دادن مرکز قلب مورد نظر را دارند. پس لازم است موارد دیگری بررسی شود.

3. موقعیت جغرافیایی کلینیک

یکی از موارد خیلی مهم برای بسیاری از افراد، مسیر دسترسی به مرکز قلب است که از نظر آنها باید کم ترافیک و خوش مسیر باشد. بیماران قلبی کاملا حق دارند که محل نزدیک به خود را برای مراجعه انتخاب کنند، اما توجه کنید پزشکی که دقیقا سر کوچه منزل شما قرار دارد، ممکن است بهترین نباشد.

لازم است بگوییم کلینیک دکتر ضربان با نزدیکی به مترو شریعتی تهران، حضور شما بیماران گرامی را به کم هزینه ترین شکل و راحت ترین مسیر، ممکن نموده است.

4. مدرک تحصیلی پزشک فعال در مجموعه

همانطور که می دانید، بهترین مرکز قلب، دارای بهترین متخصصین می باشد. اما مواردی نیاز به بررسی است. شما باید نام تمام متخصص های فعال در کلینیک مورد نظر را یافته و درموردشان تحقیق نمایید. به عنوان مثال اگر پزشکی بهترین متخصص آنژیوگرافی در تهران نام گرفته است و در کلینیک مورد نظر فعالیت می کند، مدارک تحصیلی او و همچنین سوابق او را یافته و سپس با اطمینان کامل به او مراجعه نمایید. شما می توانید با مراجعه به بیمارستان محل فعالیت پزشک و یا از طریق جستجو در اینترنت سوابق تحصیلی پزشک را یافته و بررسی نمایید.

5. تجهیزات کلینیک

بهترین مرکز قلب

حال که کلینیک قلب مورد نظر و بهترین متخصص مورد نظر را یافتید، نوبت به مراجعه حضوری به کلینیک مورد نظر می رسد . شما باید با مراجعه حضوری و با صحبت با پرسنل کلینیک، سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد را بپرسید. توجه کنید که ظاهر کلینیک می تواند برای شما مهم باشد.

تجهیزات کلینیک باید جدید و متنوع باشد و پزشک مورد نظر انواع چکاپ قلب و عروق را برای تشخیص مشکل شما انجام دهد و بهترین روش چکاپ قلب را برای شما تجویز کند. بنابراین وقتی شما مطابقت پزشک با علم روز را مشاهده می کنید، متوجه بهترین بودن این مرکز می شوید.

6. خلق و خوی پزشک

بهترین مرکز قلب

حال که درباره تجهیزات کلینیک مطمئن شدید، نوبت به بررسی خلق و خوی پزشک می رسد. شما در مراجعه اول باید بتوانید با پزشکتان ارتباط بگیرید و مشکلات خود را بیان کنید. قطعا اگر پزشک شما قبل از بررسی حالات شما ، شروع به نوشتن نسخه کند، اعتماد شما نسبت به او از بین می رود و حس میکنید او به خوبی متوجه مشکل شما نشده و در نتیجه داروها را استفاده نمیکنید. پس سعی کنید به خوبی مشکل خود را توضیح دهید و اگر حس کردید که پزشک گوش شنوای خوبی برای مشکلتان نیست، به دنبال مرکز قلب دیگری بگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس