شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

logo

بهترین دکتر واریس در تهران

ضرورت مراجعه به بهترین دکتر واریس در تهران از آن جهت مطرح است که رگ‌های واریسی احتمال بروز لخته‌های خونی را به میزان زیادی افزایش می‌دهد و خود زمینه‌ساز مشکلاتی چون ترمبوز وریدی و رسیدن لخته به قلب و ریه می‌باشد و می‌تواند به صورت حمله قلبی و آمبولی ریوی سلامت بیمار را تهدید می‌کند. ضروری است برای جلوگیری از بروز این مسائل در اسرع وقت به دکتر واریس پا مراجعه کنید.

رگ‌های واریسی می‌توانند مشکلات پزشکی و زیبایی را برای بیمار ایجاد کنند، به‌خصوص اگر برای مدت طولانی نادیده گرفته شوند. رگ‌ها جزء اعضای حیاتی بدن هستند و سلامتی آن‌ها به طور غیرقابل‌انکاری برای بدن مهم است.

بنابراین مراجعه به بهترین دکتر واریس در تهران برای انجام روش‌های پیشرفته درمانی بسیار ضروری است. با ما همراه باشید تا با انواع روش‌های درمانی و نحوه انتخاب بهترین کلینیک واریس پا در تهران و پزشک آشنا شوید.

 

بهترین دکتر واریس در تهران

چگونگی بروز واریس از دیدگاه بهترین دکتر واریس در تهران

از دیدگاه بهترین دکتر واریس در تهران وریدهای واریسی و عنکبوتی، رگ‌های آسیب‌دیده هستند. زمانی که دریچه‌های کوچک و یک‌طرفه داخل رگ‌ها ضعیف می‌شوند، آنها را توسعه می‌دهیم. در وریدهای سالم، این دریچه‌ها خون را به یک‌جهت می‌برند و به قلب ما باز می‌گردند.

 هنگامی که این دریچه‌ها ضعیف می‌شوند، مقداری خون به سمت عقب جریان یافته و در ورید تجمع می‌یابد. خون اضافی در سیاهرگ به دیواره ورید فشار وارد می‌کند.

با فشار مداوم، دیواره‌های سیاهرگ ضعیف شده و برآمده می‌شوند. باگذشت زمان، ما شاهد یک ورید واریسی یا عنکبوتی هستیم.

توسعه وریدهای واریسی توسط یک استعداد ژنتیکی پشتیبانی می‌شود که منجر به ضعف دیواره سیاهرگ‌ها می‌شود. اغلب، چندین نفر از اعضای خانواده تحت‌تأثیر این بیماری قرار می‌گیرند.

 زنان ۲ تا ۳ برابر بیشتر از مردان در معرض ابتلا به این بیماری هستند و با افزایش سن تعداد مبتلایان افزایش می‌یابد.

 اولین تظاهرات معمولاً در دهه سوم زندگی رخ می‌دهد. علاوه بر این، هورمون‌ها بر تشکیل رگ‌های واریسی تأثیر می‌گذارند. یبوست مزمن، چاقی و بارداری از دیگر عوامل خطر هستند. افرادی که عمدتاً مشاغل نشسته یا ایستاده دارند نیز بیشتر تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند.

بهترین دکتر واریس در تهران دارای چه تخصص‌هایی برای درمان است؟

برای جلوگیری از آسیب دیررس، افرادی که از واریس رنج می‌برند باید در مراحل اولیه به دنبال درمان حرفه‌ای توسط بهترین مرکز  لیزر واریس پا در تهران باشند.

اگر مشکوک به واریس باشد، باید با فلبولوژیست، آنژیولوژیست (پزشک عروق) یا جراح عروق مشورت شود. این پزشکان، بهترین مرکز لیزر واریس پا در تهران در زمینه تشخیص و درمان واریس هستند. برای آشنایی بیشتر با آنها به ادامه مطلب بروید:

  • جراح عروق: جراحان عروق، پزشکانی که به طور خاص برای انجام جراحی عروق و مدیریت مراقبت‌های پزشکی پس از عمل بیماران مبتلا به بیماری‌های عروقی مختلف آموزش‌دیده‌اند.

آنها به منزله بهترین دکتر واریس در تهران، برای تشخیص و مدیریت بیماری‌های ساده و پیچیده ورید، از جمله جراحی‌های ورید با استفاده از تکنیک‌های کم تهاجمی، مناسب هستند.

  • فلبولوژیست: بهترین پزشکمانند یک فلبولوژیست، متخصص در تشخیص و درمان بیماران مبتلا به اختلالات خاص در رگ‌های شما مانند رگ‌های عنکبوتی، لخته شدن خون، زخم‌های پا، خال‌های مادرزادی عروقی و سایر بیماری‌های عروقی مرتبط است.

فلبولوژیست‌ها فقط به درمان زیبایی وریدهای واریسی محدود می‌شوند. برخلاف جراح عروق، آنها برای مدیریت جراحی عروق تهاجمی و همچنین مراقبت‌های بعد از عمل از بیماران خود آموزش ندیده‌اند.

 اگر به دنبال یک متخصص فلبولوژیست هستید، بهتر است قبل از رزرو نوبت بدانید که آیا آنها دارای تخصص‌های شناخته شده ABMS مانند قلب و عروق مداخله‌ای یا جراحی عروق هستند یا خیر.

  • آنژیولوژیست (پزشک عروق): بهترین دکتر واریس در تهران می‌تواند یک متخصص رگ دارای گواهینامه ABMS در زمینه قلب و عروق تهاجمی، جراحی عروق و رادیولوژی مداخله‌ای باشد.

این متخصصان قبل از دریافت گواهینامه خود، دوره‌های اقامتی فشرده را گذراندند. متخصصان ورید همچنین دارای تخصص‌های مداخله‌ای با مهارت‌های کم تهاجمی منحصربه‌فرد هستند که از برنامه‌های آموزشی سختگیرانه مختلف به دست آورده‌اند.

با بروز چه علائمی مراجعه به بهترین دکتر واریس در تهران ضروری است؟

به گفته انجمن پزشکی عروق، بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی از بیماری وریدی رنج می‌برند، اما تنها ۱۰ درصد به دنبال درمان برای آن هستند.

حدود ۲۰ درصد از تمام بزرگسالان در مقطعی از زندگی خود به اختلالات واریس، نوعی بیماری عروقی مبتلا می‌شوند و اگرچه این بیماری‌ها در افراد مسن شایع‌تر است، افراد جوان‌تر نیز می‌توانند به آن مبتلا شوند.

گاهی اوقات، یک بیماری سیاهرگی می‌تواند تا زمانی که جدی و خطرناک شود، موردتوجه قرار نگیرد؛ بنابراین، اگر حداقل علائم مشکلات وریدی را مشاهده کردید، قبل از بدتر شدن آن به بهترین متخصص واریس در تهران مراجعه کنید.

۷ علائمی که نشان‌دهنده ضرورت مراجعه به متخصص ورید است:

۱. ناراحتی پا‌: آیا احساس سوزش، ضربان، سنگینی یا درد در پاهای خود دارید؟ این علائم ناراحتی نشان می‌دهد که شما نیاز به درمان رگ توسط بهترین دکتر واریس در تهران دارید. به‌ویژه سنگینی پاها یکی از مهم‌ترین نشانه‌های مشکلات عروقی مانند نارسایی مزمن وریدی (CVI)  است.

CVI معمولاً در اثر لخته شدن خون و واریس ایجاد می‌شود. اگرچه ممکن است در ابتدا یک بیماری جدی نباشد، اما بعداً می‌تواند منجر به عوارض جدی مانند زخم‌های استار وریدی و سایر مشکلات سیستم گردش خون شود.

۲. تغییر رنگ ورید: یکی دیگر از علائم بیماری احتمالی سیاهرگ، تغییر رنگ سیاهرگ است. تغییر رنگ نشان می‌دهد که خون به دلیل نارسایی وریدی در حال تجمع است. این علامت در افرادی که دارای رگ‌های واریسی و رگ‌های عنکبوتی هستند بیشتر دیده می‌شود.

این تغییر رنگ معمولاً در شکم، پاها و پاها زمانی اتفاق می‌افتد که خون به‌جای برگشت به قلب در رگ‌ها جمع می‌شود. به دلیل تجمع خون، فشار داخل رگ‌های خونی تا زمانی که یک رگ نشت کند، افزایش می‌یابد.

تغییر رنگ سیاهرگ می‌تواند به‌غیراز رگ‌های واریسی و رگ‌های عنکبوتی در نتیجه سایر بیماری‌های عروقی باشد. تغییرات تغییر رنگ پوست مرتبط با هر بیماری سیاهرگی عبارت‌اند از:

پوست قرمز و تیره‌تر

پوست ضخیم، سخت و پوسته‌پوسته

تورم

زخم‌های پا

۳. تورم: تجمع خون می‌تواند باعث نشت مایع از سیاهرگ و بافت‌های اطراف شود و منجر به تورم شود. تورم یکی از علائم شایع بیماری واریس است. افراد مبتلا به بیماری‌های عروقی، ممکن است تورم را در یک طرف یا هر دو طرف بدن تجربه کنند.

بهترین کار این است که بلافاصله با متخصصی که بهترین دکتر واریس در تهران است، درمورد یک روش درمانی مشورت کنید و آن را دریافت کنید. پزشک همچنین می‌تواند سایر بیماری‌های عروقی مرتبط با علائم تورم شما را تشخیص دهد.

۴. درد طولانی‌مدت: درد طولانی‌مدت برای افراد مبتلا به بیماری‌های ورید شایع است. هر چه بیشتر بایستید یا بنشینید، درد فزاینده‌ای را احساس خواهید کرد.

ورزش می‌تواند به جریان خون بهتر کمک کند و درد را تسکین دهد. حداقل ۳۰ دقیقه تا یک ساعت پیاده‌روی در روز می‌تواند از سیستم گردش خون شما حمایت کند.

 اگر نمی‌توانید راه بروید، می‌توانید ورزش‌های کالیستنییک مانند چمباتمه زدن را انتخاب کنید.

اگر ورزش درد را تسکین نمی‌دهد، فوراً با بهترین دکتر واریس در تهران ملاقات کنید. اگر فردی هستید که در انجام فعالیت‌های بدنی احساس ناراحتی شدید می‌کنید، پزشکان رگ می‌توانند گزینه‌های مناسب درمان واریس را در اختیار شما قرار دهند و تهدیدات دیگری را در رگ‌های شما پیدا کنند.

۵. رگ‌های پیچ‌خورده: رگ‌های پیچ‌خورده یا ژولیده از جمله علائم نارسایی وریدی و واریس است. رگ‌های پیچ‌خورده و متورم در زنان دوبرابر بیشتر از مردان است.

 زمانی که یک برنامه درمانی مناسب به‌موقع انجام نشود، رگ‌های واریسی می‌توانند شما را در معرض خطرات بزرگی قرار دهند. بهتر است قبل از بدتر شدن مشکلات ورید، از بهترین دکتر واریس در تهران مشاوره پزشکی بگیرید.

۶. خارش مزمن پوست: خارش ناامیدکننده‌ای دارید که از بین نمی‌رود؟ این می‌تواند نشانه این باشد که شما از بیماری سیاهرگی رنج می‌برید.CVI  گاهی اوقات می‌تواند باعث خارش رگ‌های شما شود و قسمت سخت آن، این است که نمی‌توانید رگ‌های خود را بخراشید.

 ازاین‌رو، با خاراندن مداوم نه‌تنها احساس خارش برطرف نمی‌شود، بلکه بیشتر تحریک می‌شود. مراجعه به بهترین دکتر واریس در تهران می‌تواند به شما در کاهش این مشکل کمک کند.

۷. خونریزی وریدهای واریسی: رگ‌های واریسی نزدیک سطح پوست در صورت بریدن یا ضربه‌زدن به پا، می‌توانند خونریزی کنند. اگر دراز بکشید و پای خود را بالا بیاورید، با برداشتن فشار مستقیم از زخم، می‌توانید خونریزی اضطراری را متوقف کنید.

بااین‌حال، اگر به طور کامل از روش صحیح آگاه نباشید، متوقف کردن خونریزی می‌تواند دشوار باشد.

در صورت تداوم خونریزی، فوراً برای درمان پزشکی تماس بگیرید

در صورت داشتن هر یک از شرایط فوق، باید با بهترین دکتر واریس در تهران مشورت کنید. بااین‌حال، باید به‌خاطر داشته باشید که انواع مختلفی از پزشکان ورید برای مشکلات عروقی مختلف وجود دارد.

چگونگی فرآیند تشخیص توسط بهترین دکتر واریس در تهران

برای تشخیص وریدهای واریسی، پزشک ابتدا معاینه فیزیکی از جمله نگاه‌کردن به پاهای شما درحالی‌که ایستاده‌اید را برای بررسی تورم انجام می‌دهد و احتمالاً سؤالات زیر را از شما می‌پرسد:

چه زمانی متوجه رگ‌های واریسی شدید؟

درد داری؟ شدت آن چقدر است؟

چه چیزی منجر به بهبودی علائم شما می‌شود؟

آیا چیزی وجود دارد که باعث بدتر شدن علائم شما شود؟

آیا در خانواده شما کسی مبتلا به واریس بوده است؟

همچنین ممکن است پزشک برای اینکه ببینند دریچه‌های وریدهای شما به طور طبیعی کار می‌کنند یا نشانه‌ای از لخته شدن خون وجود دارد، به آزمایش اولتراسوند نیاز داشته باشید.

در این آزمایش غیرتهاجمی، یک تکنسین، دستگاه کوچک دستی (مبدل)، به‌اندازه یک‌تکه صابون را روی پوست شما در ناحیه‌ای از بدن که مورد معاینه قرار می‌گیرد، اجرا می‌کند.

با انتقال تصاویری از رگ‌های پای شما به مانیتور توسط مبدل، تکنسین و پزشک شما می‌توانند آنها را ببینند.

همچنین شما نیز باید موارد زیر را با پزشک خود مطرح کنید:

  • علائم شما، از جمله علائمی که ممکن است به نظر غیرمرتبط با وریدهای واریسی و زمان شروع آنها باشد
  • اطلاعات شخصی مهم شامل سابقه خانوادگی واریس یا رگ‌های عنکبوتی
  • تمام مکمل‌ها و داروهایی که مصرف می‌کنید با ذکر دوزهای مصرفی

برخی از سؤالات اساسی که باید هنگام مراجعه به بهترین دکتر واریس در تهران از او بپرسید عبارت‌اند از:

  • چه چیزی می‌تواند محتمل‌ترین علت علائم من باشد؟
  • آیا دلایل احتمالی دیگری برای واریس من وجود دارد؟
  • برای تشخیص به چه آزمایشاتی نیاز خواهم داشت؟
  • کدام گزینه درمانی را برای من مناسب است؟
  • چگونه می‌توانم رگ‌های واریسی را در کنار سایر بیماری‌هایی که دارم مدیریت کنم؟
  • آیا باید هرگونه فعالیتی را محدود کنم؟

گزینه‌های درمانی از نظر بهترین دکتر واریس در تهران کدامند؟

روش‌های قدیمی ازبین‌بردن این رگ‌ها می‌تواند خطرناک باشد. خوشبختانه، راه‌های جدید و ایمن برای خلاص شدن از شر این سیاهرگ‌ها وجود دارد.

وریدهای واریسی که به دلیل نارسایی مزمن وریدی به وجود می‌آیند، به‌سادگی ناخوشایند نیستند. آنها همچنین می‌توانند باعث درد و ناراحتی شوند.

برخی از علائم، مانند بی‌قراری پاها یا گرفتگی، ممکن است حتی اگر علائم قابل‌مشاهده این اختلال را نداشته باشید، ظاهر شوند. وریدهای واریسی که در دوران بارداری ایجاد می‌شوند، به‌طورکلی بدون درمان دارویی طی سه تا ۱۲ ماه پس از زایمان بهبود می‌یابند.

برای اینکه بیماران ما گزینه‌های درمانی خود را بشناسند و به آنها کمک کنیم بهترین روش را برای شرایط خود انتخاب کنند، در اینجا برخی از روش‌های حذف واریس که توسط بهترین دکتر واریس در تهران انجام می‌شود را بیان می‌کنیم:

  • درمان محافظه‌کارانه واریس

بعضی از وریدهای واریسی به‌صورت محافظه‌کارانه قابل‌درمان هستند. اگر پاها در فواصل منظم بالا بیایند، از ایستادن و نشستن طولانی‌مدت اجتناب شود و جوراب‌های الاستیک پوشیده شود، علائم اغلب ناپدید می‌شوند.

جوراب‌های فشاری جوراب‌های تنگی هستند که فشار هدفمندی بر روی رگ‌ها وارد می‌کنند و در نتیجه آنها را منقبض می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد دریچه‌های وریدی را ببندند و جریان بازگشت مجدد خون به قلب را تضمین می‌کند.

تناسب جوراب‌های فشرده برای موفقیت درمانی مطلوب ضروری است. درصورتی‌که شکل ساق پا بسیار متفاوت باشد، ممکن است کلاس‌های فشاری مختلف و جوراب‌های سفارشی ساخته شوند.

  • روش‌های دیگر درمانی واریس

در بعضی موارد، درمان‌های محافظه‌کارانه فقط علائم بیماری را کاهش می‌دهند و وریدهای واریسی هنوز وجود دارند و ممکن است همچنان باعث ناراحتی شوند. در این حالت، بهترین دکتر واریس در تهران نیز از گزینه‌های درمانی زیر برای درمان واریس استفاده می‌شود:

۱ـ ابلیشن با فرکانس رادیویی برای ازبین‌بردن وریدهای واریسی

فرسایش فرکانس رادیویی با استفاده از گرما، ورید را از بین می‌برد. پزشک، از اولتراسوند برای یافتن ورید و قراردادن پروب در محل مناسب استفاده می‌کند.

 سپس پروب گرما تولید می‌کند تا تمام طول ورید را بپوشاند تا رگ‌های مشکل را از بین ببرد. اکثر بیماران در مدت‌زمان کوتاهی نتایج امیدوارکننده‌ای را تجربه می‌کنند.

۲ـ اسکلروتراپی فوم با هدایت اولتراسوند

بهترین دکتر واریس در تهران از سونوگرافی هم برای هدایت این روش استفاده می‌کند. پس از یافتن ورید صحیح، پزشک یک ماده شیمیایی خاص به نام اسکلروزانت را به ورید مشکل تزریق می‌کند.

 محلول فوم موجود در این نوع اسکلروتراپی اسپاسم را در ورید تسهیل می‌کند، بنابراین می‌توان مقدار بیشتری از مواد شیمیایی را برای نتایج بهتر تزریق کرد.

۳ـ VenaSeal

یکی از جدیدترین درمان‌های موجود برای رفع رگ‌های واریسی، یک چسب اختصاصی است که برای بستن رگ‌های سطحی مشکل‌ساز استفاده می‌شود.

این یک محصول تأیید شده توسط FDA و درجه پزشکی است که به گونه‌ای طراحی شده است که ملایم، انعطاف‌پذیر و بی‌ضرر باشد. در روش بستن سیستم VenaSeal، پزشک ورید از یک کاتتر برای تزریق چسب به وریدهای مشکل دار استفاده می‌کند تا از جریان خون به سمت عقب به داخل سیاهرگ جلوگیری کند. اغلب، این روش توسط سونوگرافی هدایت می‌شود.

۴ـ میکروفلبکتومی

برخلاف درمان‌های قبلی، میکروفلبکتومی نیاز به برش دارد. بهترین دکتر واریس در تهران می‌تواند از طریق ایجاد برش‌های کوچکی در پوست، ورید واریسی را بردارد.

 برش‌ها آن‌قدر کوچک هستند که معمولاً برای بهبودی نیازی به بخیه یا اقامت در بیمارستان ندارند.

به‌طورکلی، هر یک از روش‌های ذکر شده، نیاز به استراحت کمی دارند و اغلب می‌توانید در همان روز مطب پزشک را ترک کنید و به زندگی روزمره خود بازگردید.

۵ـ جراحی آندوسکوپی ورید

درصورتی‌که سایر تکنیک‌ها شکست بخورند، ممکن است تنها در موارد پیشرفته که شامل زخم‌های پا باشد، به این عمل نیاز داشته باشید.

 جراح شما از یک دوربین فیلم‌برداری نازکی که در پای شما قرار داده شده برای مشاهده و بستن رگ‌های واریسی استفاده می‌کند و سپس رگ‌ها را از طریق برش‌های کوچک خارج می‌کند. این روش به‌صورت سرپایی انجام می‌شود.

۶ـ لیزردرمانی

لیزر یکی از پرکاربردترین روش‌های درمانی واریس پا است که از طریق گرمای یک پرتو نور بسیار متمرکز به ورید آسیب می‌رساند و منجر به ایجاد بافت اسکار می‌شود.

این بافت اسکار با بستن رگ، باعث قطع منبع خون و درنهایت ازبین‌رفتن ورید می‌شود. احتمالاً پس از یک یا دو سال هم، ورید ناپدید می‌شود.

لیزردرمانی ساده ورید در قسمت خارجی پوست انجام شده و می‌تواند رگ‌های واریسی ریز و سیاهرگ‌های عنکبوتی را درست در زیرسطح پوست درمان کند.

معمولاً روند درمان با لیزر واریس پا در تهران، بیش از یک جلسه است که طبق تجویز بهترین دکتر واریس در تهران، هر ۶ تا ۱۲ هفته یکبار برنامه‌ریزی می‌شوند. (اگر گردش خون ضعیفی دارید که این وریدهای کوچک را تغذیه می‌کند، ورید تغذیه‌کننده بزرگ‌تر ابتدا باید با جراحی، لیزر درون وریدی یا درمان با فرکانس رادیویی یا اسکلروتراپی درمان شود.)

برای درمان رگ‌های واریسی بزرگ‌تر در پاها از لیزر درون وریدی استفاده می‌شود. به این صورت که یک فیبر لیزری از طریق یک لوله نازک (کاتتر) به داخل سیاهرگ منتقل شده و پزشک می‌تواند ورید را روی صفحه اولتراسوند دوبلکس تماشا کند.

 لیزر نسبت به بستن ورید و استریپ، درد کمتر و زمان بهبودی کوتاه‌تری دارد. لیزر واریس پا در تهران فقط با بی‌حسی موضعی یا آرام‌بخش سبک نیاز انجام می‌شود. (درحالی‌که برای بستن و استریپینگ، از بیهوشی عمومی استفاده می‌شود.)

احتمالاً بعد از لیزردرمانی ساده می‌توانید به روال عادی روزانه خود بازگردید و راه بروید. پس از درمان لیزر درون وریدی، به مدت ۱ هفته یا بیشتر باید از جوراب‌های فشاری استفاده کنید.

 یک پزشک مجرب به‌عنوان بهترین دکتر واریس در تهران برای اینکه مطمئن شود که ورید بسته است، از سونوگرافی دوبلکس استفاده می‌کند.

عوارض جانبی درمان لیزر از منظر بهترین دکتر واریس در تهران

برای انجام لیزر واریس پا در تهران باید به عوارض جانبی احتمالی آن دقت نمایید و مطمئن شوید که این کار را در بهترین کلینیک لیزر واریس پا در تهران انجام دهید.

  • سوختن پوست
  • عوض شدن رنگ پوست
  • احساس درد یا سوزش بعد از بهبودی، ناشی از آسیب عصبی (با احتمال کمتری نسبت به عمل جراحی ورید کشیدن).
  • لخته شدن خون در ورید کوچک، بزرگ یا ورید عمقی (با احتمال کمتری نسبت به جراحی برداشتن ورید).

هرچه پزشک شما در زمینه لیزردرمانی باتجربه‌تر باشد، احتمال خطر کمتری وجود دارد. با بهترین دکتر واریس در تهران در مورد اینکه این عوارض جانبی هرچند وقت یک‌بار در عمل او اتفاق می‌افتد، صحبت کنید.

 برای کمک به جلوگیری از عوارض جانبی احتمالی، باید روزانه پیاده‌روی کنید.

ورید درمان شده با EVLT و RFA  حدوداً بعد از یک سال ناپدید می‌شود. برای رسیدن به نتیجه بهتر، امکان دارد به بیش از یک درمان نیاز داشته باشید.

برای تعیین هزینه لیزر واریس پا ضروری است به بهترین کلینیک واریس در تهران مراجعه کنید.

لیزر واریس پا در تهران

برای لیزر واریس پا در تهران حدوداً ۶۰ درصد هزینه لیزر واریس پا به علت وسایل گران مصرفی در لیزر است؛ به همین دلیل، هزینه درمان واریس طنابی یک پا، حدوداً بین ۳ تا ۱۲ میلیون خواهد بود. البته هزینه دقیق پس از معاینه حضوری توسط پزشک مشخص می‌شود.

هزینه لیزر واریس پا چقدر است؟

باید توجه داشته باشید که هزینه لیزر واریس پا به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله اندازه رگ‌های واریسی و اینکه لیزر مورداستفاده تا چه اندازه قوی و مؤثر خواهد بود.

انواع واریس با استفاده از لیزرهای متفاوتی درمان می‌شوند. باتوجه‌به وسعت و تعدد ریشه‌های بیماری، به کار بیشتر و استفاده از انواع مختلفی نیاز خواهد بود که هریک هزینه لیزر واریس پا متفاوتی خواهند داشت.

اقدامات خودمراقبتی توصیه شده بهترین دکتر واریس در تهران

برخی از اقدامات خودمراقبتی وجود دارند که می‌توان برای کاهش ناراحتی ناشی از رگ‌های واریسی انجام داد. علاوه‌برآن، این مراقبت‌ها می‌تواند باعث پیشگیری یا کند کردن پیشرفت رگ‌های واریسی نیز شود. آنها عبارت‌اند از:

  • ورزش: حرکت کردن و پیاده‌روی راهی عالی برای تشویق گردش خون در پاهای شماست. بهترین دکتر واریس در تهران می‌تواند سطح فعالیت مناسبی را برای شما توصیه کند.
  • از وزن و رژیم غذایی خود مراقبت کنید: ازدست‌دادن وزن اضافی، فشار غیرضروری را ازروی رگ‌های شما می‌گیرد. آنچه می‌خورید نیز می‌تواند کمک کند. برای جلوگیری از تورم ناشی از احتباس آب، از یک رژیم غذایی کم‌نمک پیروی کنید.
  • به آنچه که می‌پوشید توجه کنید: استفاده از کفش‌های پاشنه بلند بسیار مضر است. کفش‌های پاشنه کوتاه بیشتر با عضلات ساق پا، کار می‌کنند که برای رگ‌های شما بهتر است. همچنین لباس‌هایی را که برای دور کمر، پاها یا کشاله ران تنگ هستند، نپوشید زیرا این لباس‌ها می‌توانند باعث کاهش جریان خون شوند.
  • پاهای خود را بالا بیاورید: برای بهبود گردش خون در پاهای خود، روزانه چندین استراحت کوتاه داشته باشید تا پاهای خود را بالاتر از سطح قلب خود قرار دهید. به‌عنوان‌مثال، در حالت درازکش، پاهای خود را روی سه یا چهار بالش قرار دهید.
  • از نشستن یا ایستادن طولانی‌مدت خودداری کنید: برای تشویق جریان خون، مرتباً موقعیت خود را تغییر دهید.

ارزیابی و انتخاب بهترین کلینیک واریس در تهران

به‌منظور اطمینان از اینکه عوارض واریس شما به‌درستی مدیریت می‌شود، باید یک کلینیک واریس که به بهترین وجه نیازهای خاص شما را برآورده کند، انتخاب کنید. “اما چگونه می‌توانم بهترین کلینیک لیزر واریس پا در تهران را پیدا کنم؟” پنج نکته زیر را برای انتخاب کلینیک واریس در نظر بگیرید.

۱. آیا بهترین دکتر واریس در تهران یا یک متخصص باتجربه در این کلینیک فعالیت دارند؟

شما می‌خواهید به دنبال پزشکی باشید (در یک کلینیک واریس) که بیشتر وقت خود را صرف انجام درمان‌های رگ می‌کند. این پزشک باید سال‌ها تجربه در این زمینه داشته باشد و جراحی یا سایر درمان‌های واریس را به طور مداوم انجام داده باشد. همچنین رضایت بیماران را هم در کارنامه خود داشته باشد.

۲. مدارک دکتر چیست؟

برای پیداکردن پزشک متخصص، در درجه اول باید در مورد مدرک پزشک تحقیق کنید تا مطمئن شوید که اعتبار و تجربه او با آنچه شما نیاز دارید مطابقت دارد. چند مورد وجود دارد که باید در جستجوی خود به دنبال آنها باشید:

  • در پزشکی داخلی، پزشکی عروق، جراحی عروق، یا پوست دارای گواهینامه معتبر باشد
  • مشکلات ورید را به طور منظم درمان کند
  • سابقه تخلف نداشته باشد
  • توسط هیئت ایرانی پزشکی وریدی و لنفاوی به رسمیت شناخته شود

هر چیزی بالاتر و فراتر از این عالی است، اما چهار مورد فوق، حداقل شرایط لازم برای بهترین دکتر واریس در تهران است.

۳. آیا این کلینیک واریس در تهران از تکنولوژی مدرن برای درمان واریس استفاده می‌کند؟

پیشرفت بسیار چشمگیر تکنولوژی، به طور قابل‌توجهی در درمان واریس مؤثر بوده است. به‌عنوان‌مثال با استفاده از لیزر، درمان بسیاری از مشکلات ورید، آسان‌تر شده است.

تجهیزات پیشرفته نه‌تنها برای درمان رگ‌های شما، بلکه در وهله اول برای تشخیص صحیح نیز مهم هستند.

امروزه اکثر کلینیک‌ها از تجهیزات سونوگرافی برای تشخیص مشکلات رگ استفاده می‌کنند، بنابراین شما باید یک کلینیک واریس در تهران را پیدا کنید که این کار را انجام دهد.

از نظر درمان، لیزرها و فناوری فرکانس رادیویی در خط مقدم صنعت قرار دارند، زیرا امکان درمان وریدها را بدون درد و ناراحتی زیاد فراهم می‌کنند و همچنین به این دلیل که زمان بهبودی بسیار کمی دارند.

مطمئن شوید که این کلینیک لیزر واریس پا در تهران و همچنین پزشک شما به‌عنوان بهترین دکتر واریس در تهران، درمان‌های جایگزینی را ارائه می‌دهند، زیرا همه مشکلات ورید به‌سادگی لیزر رگ‌های واریسی با استفاده از Endovenous Thermal Ablation نیست.

۴. پوشش بیمه شما چیست؟

در مورد پوشش بیمه خود و اینکه تحت پوشش درمان در کدام کلینیک واریس در تهران هستید، تحقیق کنید. اکثر روش‌های ورید تحت پوشش بیمه هستند، اما ازآنجایی‌که برنامه‌ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است، باید دوباره بررسی کنید.

از کودکی به شما گفته شده است که کتاب را ازروی جلد آن قضاوت نکنید، اما وقتی صحبت از چیزی مانند کلینیک رگ به میان می‌آید، باید به پاکیزگی توجه کنید. اطمینان از اینکه آنها مطابق با بالاترین استانداردهای بهداشتی هستند، برای انتخاب بهترین کلینیک واریس در تهران بسیار مهم است.

بهترین متخصص واریس در تهران

اگر متوجه تغییر رنگ در رگ‌های خود شدید، برای تشخیص و گزینه‌های درمانی به بهترین متخصص واریس در تهران مراجعه کنید

سخن پایانی

لزوم توجه به اهمیت سلامت رگ‌ها، به‌ویژه زمانی که متوجه می‌شوید مشکلات سیاهرگی دارید که نیاز به درمان دارند، بسیار مهم است. عدم توجه به رگ‌های واریسی به دلیل احتمال بروز لخته خون در قلب و ریه و افزایش ریسک آمبولی ریوی و سکته قلبی می‌تواند بسیار خطرناک باشد و به همین جهت ضروری است در اسرع وقت به کلینیک تخصصی و متخصص مجرب مراجعه نمایید.

نتایجی که خواهید دید تا حد زیادی به پزشکی که درمان واریس پا را انجام می‌دهد، بستگی دارد. در این مقاله سعی شد ضمن بیان روش‌های درمانی ‌ضرورت توجه به درمان و بررسی نکات قابل‌توجه در انتخاب بهترین دکتر واریس در تهران نیز پرداخت

ه شود.  

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس