شریعتی ، بالاتر از میرداماد ، خیابان منظرنژاد ، پلاک53 ، واحد9،کلینیک قلب دکتر ضربان

بهترین متخصص قلب و عروق

ما در این مطلب قصد داریم درباره نحوه ی انتخاب بهترین متخصص قلب و عروق صحبت کنیم . اگر به دنبال یافتان بهترین دکتر قلب هستید ، این مقاله می تواند برای شما مفید بوده و در پایان این مقاله پاسخ تمامی پرسش های خود را بگیرید.

قلب انسان ، اندام حیاتی برای ادامه ی زندگی انسان محسوب می شود . بنابراین شناخت بهترین متخصص قلب و عروق از مهم ترین اقدامات برای درمان انواع بیماری های قلبی می باشد .

بهترین متخصص قلب و عروق

بهترین متخصص قلب و عروق

همه ی مردم طبق نیاز خود ، این سوال برایشان پیش می آید که چه کسی بهترین دکتر قلب است . از جمله این سوالات به مراتب در مورد پزشکان در تمامی تخصص ها مطرح می شود . محرک اصلی این سوال می تواند عدم اعتماد افراد به سیستم پزشکی جامعه باشد.

به عنوان مثال اینکه پزشکان با بیماران خود صادق نبوده و گمان می کنند بیماران توانایی هضم حقیقت در مورد خودشان را ندارند . هم چنین اقوام و اطرافیان خیلی مواقع از پزشک می خواهند که حقیقت وضعیت بیمار به او گفته نشود .

علاوه بر این بسیاری از پزشکان به بیماران و اطرافیان او امید کاذب می دهند . مثلا اگر پای جراحی به میان باشد با گفتن ان شاالله زنده می ماند ، حقیقت را از خانواده و خود بیمار پنهان می کنند. در حالیکه باید با لحنی آرامش بخش و آهسته به بیمار حقیقت را بگویند .

خیلی اوقات بیمار به دلیل عدم صداقت پزشک ، ممکن است به پزشک دیگری مراجعه کند . بیماران قلبی به دنبال پزشکانی دلسوز ، متخصص و شایسته هستند .

در این مورد قصد دارم تا یکی از تجربه های شخصی ام را در این زمینه در اختیار شما قرار دهم تا از میزان اهمیت این موضوع در انتخاب بهترین دکتر قلب و عروق مطلع شوید.

تیر کشیدن قلب

یکی از آشنایان ما به دلیل تیر کشیدن قلب در سال گذشته به دکتر قلب مراجعه نمود.متخصص قلب و عروق او تشخیص داد که برای درمان، بیمار نیازمند آنژیوگرافی می باشد.

بهترین متخصص قلب و عروق

پس از تشخیص ، دکتر قلب او به جای آنکه این موضوع را با آرامی و روی خوش با بیمار خود در میان بگذارد، با لحنی پر استرس این موضوع را برای بیمارش شرح داد و بیمار متاسفانه بر اثر شوک و ترس ناگهانی وارد شده به قلبش دچار حمله قلبی شد و جان خود را از دست داد.

با توجه به اهمیت این موضوع میبایست رفتار دکتر فوق تخصص قلب خود را از دیگران بپرسید و در صورت

شایسته بودن، او را به عنوان بهترین متخصص قلب و عروق برگزینید.

کلینیک دکتر ضربان با دارا بودن پزشکان خوش اخلاق به این مهم دست یافته و درمانی توام با آرامشرا برای مراجعین خود فراهم آورده است.

بهترین متخصص قلب و عروق

علاوه بر این افراد با دیدن خطاهای پزشکی گزارش شده ، در آنها این باور غلط بوجود می آید که تمامی پزشکان سهل انگار بوده و باعث می شود فرد برای رفع مشکل قلبی ، به دنبال یافتن بهترین متخصص قلب و عروق باشد .

باتوجه به افزایش خطاهای پزشکی در سال های اخیر،این معیار هم در یافتن بهترین متخصص قلب و عروق بسیار حائز اهمیت است. شمار زیادی از پزشکان فرق میان درد معده و قلب را به خوبی تشخیص نمی دهند و همین امر موجب تشخیص اشتباه و در مواردی منجر به مرگ بیمار می شود.

پس یافتن بهترین متخصص قلب و عروق در جامعه امروزی برای هر بیمار قلبی یکی از دغدغه های موجود است .

باتوجه به درمان های صورت گرفته در کلینیک دکتر ضربان و میزان رضایت مراجعین در مورد تشخیص به موقع و صحیح بیماری شان این مجموعه در دارا بودن این معیار سربلند می باشد.

بهترین متخصص قلب و عروق  و بهترین دکتر آریتمی قلب،  در مورد تشخیص و درمان انواع بیماری های قلبی مانند نارسایی قلبی ، بیماری عروق کرونر قلب ، آریتمی قلبی ، سکته قلبی ، انواع و اقسام ضایعه های انسدادی و آسیب ها به قلب ، تحقیقات زیادی را انجام می دهند و درباره درمان این بیماری ها و جلوگیری از ابتلا به این نوع بیماری های قلبی ، تلاش فراوانی کرده و به شما یاری می کنند.

بهترین متخصص قلب و عروق

زمانی که شما به یک پزشک عمومی مراجعه می کنید ، ممکن است او پس از بررسی شرایط جسمی شما ، شما را به یک متخصص قلب و عروق ارجاع دهد .

در این مواقع متخصص قلب و عروق موارد بسیاری را برای بررسی مشکل شما بررسی می کند .هم چنین  متخصص قلب و عروق عوامل خطر ساز بسیار زیادی را برای قلب شما بررسی می کند .

عوامل خطر سازی که توسط متخصص قلب و عروق بررسی می شود عبارت اند از : سبک زندگی و عادات غذایی  ، اضافه وزن ، عدم تحرک و سابقه خانوادگی .

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص بیماری های قلبی ، مراجعه منظم و مستمر به بهترین متخصص قلب و عروق می باشد . 

پس از ارجاع بیمار به بهترین متخصص قلب و عروق ، متخصص قلب و عروق درمورد سابقه خانوادگی بیمار سوال کرده و نشانه های فیزیکی بیمار را بررسی می کند .

در ابتدا متخصص قلب و عروق به صدای قلب بیمار گوش می دهد و سپس برای تشخیص دقیق تر بیماری ، از آزمایش خون و یک سری تست ها استفاده می کند .

پزشکان قلب و عروق کلینیک دکتر ضربان باتوجه به عارضه ی بیمار برنامه ی مشخصی را برای درمان در اختیارش قرار می دهند و پیگیری مستمری بر اوضاع عمومی بیمار دارند.

بهترین متخصص قلب و عروق

از مهم ترین دستگاه های تشخیصی برای تشخیص نوع بیماری که توسط بهترین متخصص قلب و عروق انجام می شود ، عبارت اند از :

  • نوار قلب که عملکرد الکتریکی قلب را ثبت می کند . با استفاده از نوار قلب می توان تا حد زیادی شواهدی از سکته قلبی را متوجه شد .
  • هولتر ریتم قلب که مواقعی که فرد مبتلا به اختلال ریتم در قلب است ، می توان از آن استفاده کرد و برای بیمار قابل حمل بوده و اختلالات در ریتم قلب با این دستگاه قابل تشخیص است .
  • عکسبرداری از قفسه سینه که در آن اندازه و بافت قلب به خوبی مشخص می باشد .
  • اکوکاردیوگرافی که بهترن متخصص قلب و عروق به منظور اطلاع از بیماری های مادرزادی قلب ، دریچه و حفره های قلب از آن استفاده می کند . عملکرد این وسیله براساس استفاده از امواج ماورای صوت می باشد .
  • تست ورزش که مشابه نوارقلب است با این تفاوت که بیمار بر روی تردمیل حرکت کرده  و نوار قلب توسط بترین متخصص قلب و عروق ثبت می شود .
  • سی تی آنژیوگرافی که دقت بالایی داشته و عروق ریز مانند عروق کرونر قلب باآن بررسی می شود .
  • آنژیوگرافی که جزء دسته روش های تهاجمی برای تشخیص می باشد . درمورد آنژیوگرافی بیشتر بخوانید.

بهترین متخصص قلب و عروق

پس با توجه به اهمیت تست های گفته شده ، لازم است که شما پزشکی را به عنوان بهترین دکتر قلب برگزینید که تست های بالا را در کلینیک خود  با بهترین کیفیت انجام بدهد.

تمامی تست های گفته شده در قسمت خدمات کلینیک دکتر ضربان به شرح توضیح داده شده است.

گاهی افراد در مورد معیار های بهترین دکتر قلب کودکان از ما سوالاتی را می پرسند به همین منظور لازم است که بگویم برای یافتن بهترین دکتر قلب کودکان هم معیار های گفته شده مفید و موثر می باشد و شما برای انتخاب بهترین دکتر قلب کودکان می توانید این معیار ها را مورد بررسی قرار دهید.

چندین معیار مهم دیگر برای یافتن بهترین دکتر فوق تخصص قلب وجود دارد که برای مشاهده ی  کامل آنها بر روی لینک  بهترین دکتر قلب تهران کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس